Hoihoi,
Mijn dochter van bijna 8maanden is sinds een aantal dagen ziek. Koorts, neus dicht en heel veel hoesten. Zit ook veel aan dr oortjes. Nu heeft ze al de 3e plasluier waar overigens wel voldoende plas in zit helemaal oranje. Het geeft zelfs af op dr rompertje, hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?
Dankjewel! Nou het gekke is dus ze heeft gewoon harde donkere poep..
Oh nou! Nee dan is dat het ws niet. Misschien even bellen morgen met de huisarts? Denk niets ernstigs maar snap je vraag goed, zou er ook gek van opkijken dan. Succes en beterschap!
Heeft ze zetpillen gehad? Ik heb namelijk al verschillende dingen gelezen over oranje/donker geel in de luier na een zetpil.
Wat ik van mijzelf kan heugen van vroeger, is dat als ik een zetpil had
En ik dan veel scheetjes moest laten ook alles oranje was. Maar dat was geen urine maar 'natte scheetjes'
Mijn dochtertje heeft nog geen zetpillen nodig gehad dus daarover kan ik dan nog niet meepraten.
Ik weet ook niet of dit het kan zijn hoor. Inderdaad gewoon even de huisarts vragen morgen.
Beterschap voor de meid 馃槝
Heeft ze zetpillen gehad? Ik heb namelijk al verschillende dingen gelezen o ...
Ze had inderdaad vanochtend wel een zetpil gehad en ongeveer 2 luiers later was dat een aantal luiers lang. Misschien dat het dan inderdaad daaraan ligt! Houd het even in de gaten, thanks voor je berichtje!!