11 Reacties

3 jaar geleden

Hier nog een foto

3 jaar geleden

Wat vervelend, beterschap! Bij ons ziet het er zo uit als ze ook waterdunne diarree heeft. Kan het dat zijn?

3 jaar geleden

Reactie op Lbaby2

Wat vervelend, beterschap! Bij ons ziet het er zo uit als ze ook waterdunne ...
Dankjewel! Nou het gekke is dus ze heeft gewoon harde donkere poep..

3 jaar geleden

Reactie op Sdw17

Dankjewel! Nou het gekke is dus ze heeft gewoon harde donkere poep..
Oh nou! Nee dan is dat het ws niet. Misschien even bellen morgen met de huisarts? Denk niets ernstigs maar snap je vraag goed, zou er ook gek van opkijken dan. Succes en beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op Lbaby2

Oh nou! Nee dan is dat het ws niet. Misschien even bellen morgen met de hui ...
Ja inderdaad ga morgen sowieso ook even de huisarts bellen als het zo blijft. Bedankt voor je berichtje!

3 jaar geleden

Heeft ze zetpillen gehad? Ik heb namelijk al verschillende dingen gelezen over oranje/donker geel in de luier na een zetpil. Wat ik van mijzelf kan heugen van vroeger, is dat als ik een zetpil had En ik dan veel scheetjes moest laten ook alles oranje was. Maar dat was geen urine maar 'natte scheetjes' Mijn dochtertje heeft nog geen zetpillen nodig gehad dus daarover kan ik dan nog niet meepraten. Ik weet ook niet of dit het kan zijn hoor. Inderdaad gewoon even de huisarts vragen morgen. Beterschap voor de meid 馃槝

3 jaar geleden

Reactie op SW93

Heeft ze zetpillen gehad? Ik heb namelijk al verschillende dingen gelezen o ...
Ze had inderdaad vanochtend wel een zetpil gehad en ongeveer 2 luiers later was dat een aantal luiers lang. Misschien dat het dan inderdaad daaraan ligt! Houd het even in de gaten, thanks voor je berichtje!!

3 jaar geleden

Reactie op Sdw17

Ze had inderdaad vanochtend wel een zetpil gehad en ongeveer 2 luiers later ...
Hoi hoi, nog contact gehad met de huisarts? 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op SW93

Hoi hoi, nog contact gehad met de huisarts? 馃槉
Hoihoi, nou gek genoeg was het na 3 luiers weer normaal dus niet meer gebeld馃槄馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Sdw17

Hoihoi, nou gek genoeg was het na 3 luiers weer normaal dus niet meer gebel ...
Gelukkig maar! Gewoon even in de gaten houden Mocht het nog een keer zijn dan zou ik wel eventjes bellen. 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op SW93

Gelukkig maar! Gewoon even in de gaten houden Mocht het nog een keer zijn ...
Ja inderdaad doe ik zeker!