12 Reacties
2 jaar geleden
hier ook veel last van de kiezen helaas,
vooral niet goed kunnen slapen en daardoor erg verdrietig
2 jaar geleden
Beetje gekke vraag, maar hoe weten jullie dat er kiezen doorkomen? Omdat ze alle tandjes al hebben? Of zijn er andere aanwijzingen?
Bij ons heeft ze nu 5 tandjes en ik tast elke keer in het duister wat er aan de hand is als ze weer jengelig is: tandjes, slaapregressie, sprongetje, gewoond en dag niet?
2 jaar geleden
Reactie op OpperMama
Beetje gekke vraag, maar hoe weten jullie dat er kiezen doorkomen? Omdat ze ...
nee hier bij ons heeft ze nog niet alle tanden maar je ziet waar er een kies doorkomt en door de locatie weet je dan wat het is 🤷♀️
2 jaar geleden
Reactie op OpperMama
Beetje gekke vraag, maar hoe weten jullie dat er kiezen doorkomen? Omdat ze ...
Hier alle tandjes op de hoektanden na. Maar ik kan het bij elke kies zien dat hij doorkomt. Bij ons zoontje begint het met dik tandvlees en een puntje/puntjes op de plek van de kies. Kort daarna zie je een soort wit/gelig plekje en komt er veel spanning op de plek. En op moment van doorkomen zat er bij ons een bloeduitstorting bij.
2 jaar geleden
Reactie op jenn1991
Hier ook 1 kies die door is en de andere 3 zijn mega dik. Hele onrustige na ...
Wij hier hetzelfde de kies is nog niet door maar ik zie het dikke van de kies al komen. Vanaf 11 uur in eens dikke paniek en heel hard schreeuwen komt die moeilijk ik slaap. Dacht even dat we iets fout deden maar kennelijk niet 😅
2 jaar geleden
Reactie op OpperMama
Ah, dat is logisch! Hoe kan je in de mond van je kleine kijken, trek je die ...
Nee kan het altijd slecht zien, maar ze huilt graag met mond wagenwijd open op het aankleedukussen 😂😂