6 Reacties

3 maanden geleden

Dit is hier precies hetzelfde ! Eerst vond ze douchen erg leuk, maar op een gegeven moment echt krijsen. Ook met haren wassen. Hier ook niks gebeurd bij mijn weten…

3 maanden geleden

Hier ook.. samen douchen lijkt voor nu te helpen.

3 maanden geleden

Misschien nog de douchekop in handen geven (als het lukt om dan de badkamer droog te houden 🤣) dat werkt hier weleens. Mijn oudste wilde ook nooit onder de douche nog steeds liever niet, maar het drama is er wel vanaf

3 maanden geleden

Hier hetzelfde! Douchen is wel oké, zolang de straal haar hoofd niet raakt. Voor nu toch maar in badje en om haar te laten wennen, spoelen we haar haren altijd met de douchekop. Het was heel veel huilen, tot uit bad rennen aan toe, maar het gaat de laatste tijd wel steeds meer de goede kant op.

3 maanden geleden

Reactie op adm-1

Hier ook.. samen douchen lijkt voor nu te helpen.
Ook dit zorgt er niet voor dat hij minder huilt. Hij wurmt zich echt uit m'n armen en schreeuwt heel hard; NEE mama, NEE!!

3 maanden geleden

Reactie op Carieniepienie

Misschien nog de douchekop in handen geven (als het lukt om dan de badkamer ...
Ook dit lukt niet. We hebben een grote inloopdouche met grote glazen wand, dus hij kan alle kanten op zonder dat het een waterballet wordt ;) Ik heb de douchekop ook al een paar x neergelegd, zodat hij hem zelf kan pakken of eerst een beetje kan spelen met het water, maar hij huilt al meteen zo hard.