13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van noppies en die bevalt goed, bij bonprix heb je er ook veel en ook vesten

3 jaar geleden

Ik heb een draagzak jas van de C&A. Heel erg blij mee!

3 jaar geleden

Ik heb er 1 en ik vind em super. Kleintje zit goed warm en droog. Bij degene die ik heb, kan je er een tussenstuk af -en aan ritsen zodat je hem ook zonder het tussenstuk kan gebruiken. Ik heb deze: https://www.mawaho.nl/winkel/seizoenen/winter/wombat-co-wallaby-2-0-positie-en-draagjas/

3 jaar geleden

Ik loop elke dag met de hond en neem dan mijn dochter van 5 weken vaak mee in de draagzak. Vond voor nu een fijne oplossing om een groot vest van m’n partner aan te trekken, vest zit dan om haar heen. Daar trek ik dan zelf een jas overheen aan, die rits ik dan niet dicht. Vond ik voor nu wel even een makkelijke en goedkope optie. Maar voor de winter is een jas misschien handiger ja..

3 jaar geleden

Ik heb een teddy jas van bon prix

3 jaar geleden

Ik heb een draagjas van C&A. Vooral waterdicht is wel prettig. Warm aankleden kan ik de baby wel. Maar tegen de regen is het wel fijn.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. En is dat stuk dan een beetje makkelijk/snel eraf te maken want ik moet haar dan vanuit de auto in de draagzak doen en kan niet rustig vanuit huis dit doen.

3 jaar geleden

Reactie op Mamavandrie19

Bedankt voor jullie reacties. En is dat stuk dan een beetje makkelijk/snel ...
Bij mij wel.

3 jaar geleden

Reactie op Mamavandrie19

Bedankt voor jullie reacties. En is dat stuk dan een beetje makkelijk/snel ...
Ja, valt mij reuze mee! Gewoon dmv een rits.

3 jaar geleden

https://www.bonprix.nl/product/softshell-zwangerschapsjas-draagjas-zwart-961573/#image Ik heb deze. Ideaal. Geen echte winterjas, maar meer shoftshell idee. Eerst gebruikt in de zwangerschap en nu met draagzak. Tussenstuk rits je er gemakkelijk in en uit.

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Ik heb een draagjas van C&A. Vooral waterdicht is wel prettig. Warm aan ...
Hoeveel maten groter moet je nemen?

3 jaar geleden

Kijk er wel mee uit, je kindje kan ook oververhit raken in zo’n jas. Dat vind ik zelf zo’n akelige gedachte 😵‍💫

3 jaar geleden

Reactie op Lizzy-08💖

Hoeveel maten groter moet je nemen?
Ik heb een Large, terwijl ik normaal een Medium nodig zou hebben.