21 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg. Ben ook op zoek en deze fiets ook tegen gekomen. Maar zulke wisselende verhalen over Stella ook gehoord. Vind het lastig

2 jaar geleden

Ik heb een Stella Fiore en ik raad deze echt af.. als je de fiets besteld krijg je enorm veel contact met Stella, vrijheid blijheid, kan niet op. Dan wordt de levertijd ineens verschoven van 4 weken naar 12 weken. Dan gaat er iets kapot, bel je de klantenservice, ben je (ik lieg het niet) de 26e in de wachtrij. Vervolgens wordt je in de wacht gezet zodat de medewerker een afspraak in de agenda zoekt, wordt de verbinding verbroken. Op de slechte service na nog wat punten: - als je een heuvel op wil vanuit stilstand doet de ondersteuning het niet - fiets is loodzwaar - bedieningspaneel is kapot - trapper is eraf Geloof me dat ik zuinig ben met de fiets en pas twee jaar oud is. Ik raad echt een gazelle bloom of een cortina mama fiets aan. Die kun je laten maken bij een willekeurige fietsenwinkel en ben je niet afhankelijk van het merk.

2 jaar geleden

Ik heb een cortina. Opzicht een fijne fiets en passen makkelijk 2 stoeltjes op. Maar ook deze fiets is al kapot geweest haha. Het bedieningspaneel was kapot, waardoor de ondersteuning steeds weg viel. Dus naar de winkel waar we hem hadden gekocht. Daar duurde het 4 maanden voor hij weer gemaakt was. 100x gebeld, bleek uiteindelijk de fiets kwijt te zijn. Maargoed, dat had niets met cortina zelf te maken. Uiteidelijk de fiets weer terug, weer kapot. Dat is nu "gemaakt" maar alsnog doet het bedieningspaneel het niet zoals het moet. Ik denk dat we gewoon pech hebben met het bedieningspaneel... Daarnaast vind ik hem wel een beetje luidruchtig, omdat de motor in het voorwiel zit. En het duurt even voor de ondersteuning aanslaat. Dus ook hier kun je denk ik niet uit stilstand een heuvel opfietsen.

2 jaar geleden

Ik heb sinds kort de gazelle bloom elektrisch en ben er erg tevreden over!

2 jaar geleden

Hier ook de gazelle bloom c7, hele fijne fiets!

2 jaar geleden

Ik heb ook de cortina en fiets er heel veel mee. Passen makkelijk 2 zitjes op en ik heb een krat voorop voor tassen/boodschappen. Ben het wel met anvd eens dat de fiets goed hoorbaar is in vergelijking met andere elektrische fietsen maar ik stoor me er niet aan.

2 jaar geleden

Cortina is een merk toch? Welke fiets hebben jullie dan als ik vragen mag?

2 jaar geleden

Reactie op Ccc18

Ik heb ook de cortina en fiets er heel veel mee. Passen makkelijk 2 zitjes ...
Ja ik heb er ook een krat voor op waar zelfs een buggy in past! Dat is idd wel super fijn!! Ook voor de rugzakjes van de kinderen enzo! En ik stoor me ook niet echt aan het geluid hoor!

2 jaar geleden

Deze

2 jaar geleden

Wij hebben de Stella Dolce, in de outletverkoop gekocht. Was bijna geen geld voor een elektrische fiets en tot nu toe geen klachten gehad. We gebruiken hem ook niet heel intensief moet ik erbij vertellen.

2 jaar geleden

Wij hebben de cortina db8 e-common family fiets. Nu alleen voor stoeltje maar is een moeder fiets dus een achter stoeltje past ook, fiets met middenmotor. Voor motor hoor je altijd. Advies van iemand van Stella als je ooit in de bergen wil fietsen geen voor motor te pakken.

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Cortina e-common family. Heel tevreden over! Enige nadeel wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat het hele achterzitje (thule yepp) steeds van de fiets gehaald moet worden als je de accu er uit wil halen.

2 jaar geleden

Ik heb uiteindelijk niet voor een elektrische mamafiets gekozen maar een gewone elektrische fiets met zitje. De fietswinkel vertelde me namelijk dat op elektrische mamafietsen allemaal geen vering in de zadelpin standaard hebben zitten. En dat merkte ik nogal met het proeffietsen..mijn stuitje is helaas niet meer wat het geweest is 😅 Ik zou dus echt wel ff gaan testen ergens voordat je een fiets besteld. Het verschil in lengte tussen mama fiets en niet mama fiets vind ik meevallen en het ongemak (voor mij dan) niet waard.

2 jaar geleden

Ik heb de gazelle bloom, heeele fijne mamafiets. Met mamafiets voordelen, brede instap voor als met een zitje (nog steeds veel beenruimte!), stuurslot, extra brede standaard die aan 2 kanten uitklapt zeg maar. Daarbij dag later al leverbaar, erg chil! Heb ook proefgefietst op de stelle prior, maar vond deze veel fijner fietsen, maar uiteraard is dat persoonlijk. Succes!

vorig jaar

Reactie op OpperMama

Wij hebben de Stella Dolce, in de outletverkoop gekocht. Was bijna geen gel ...
Heb jij enig idee of alle kinderzitjes erop kunnen? En zo nee, welke heb jij erop? Ik ga misschien die van m'n zus overkopen, maar ik wil van te voren eigenlijk even weten of onze Thule Yepp erop zou kunnen, maar kan er niks over vinden online.

vorig jaar

Reactie op Jasmijn_1998

Heb jij enig idee of alle kinderzitjes erop kunnen? En zo nee, welke heb ji ...
Hmm, dat zou ik niet weten. Wij hebben de stoeltjes van urban iki erop. In principe zou het wel moeten kunnen.. Het hangt denk ik ook af of het de oude of nieuwe versie van de fiets is. Wij hebben de oude, waarbij het fietssleuteltje in de accu mee wordt getrokken als je de accu eruit haalt. Hierdoor moeten we wel elke keer het achterstoeltje eraf halen om de fiets op te laden. De beenbeschermers van ons stoeltje zitten dan namelijk voor het slot van de accu.. Irritant, maar valt mee te leven. Misschien mag je het even testen bij je zus? Kijken hoe het stoeltje valt voor dat accuslot?

vorig jaar

Ik heb de Batavus Quip e-cargo, niet speciaal een mama fiets maar bevalt erg goed. Middenmoter, rek voorop kan meer naar voren geplaatst worden zodat er meer ruimte voor het voorzitje is. Hetzelfde is ook mogelijk met de bagagedrager!

vorig jaar

Ik ben uiteindelijk voor de Gazelle Bloom C380 gegaan en ben er tot nu toe super blij mee! Ook voor de lange afstanden 😁

vorig jaar

Reactie op Zomerkindje22

Ik ben uiteindelijk voor de Gazelle Bloom C380 gegaan en ben er tot nu toe ...
Deze heb ik ook, aanrader!!

vorig jaar

Gazelle Bloom! 👌🏻