7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ze vroeger gebruikt wanneer ik echt niets binnen hield. Was toen echter niet zwanger. Niet zo lelijk doen tegen jezelf, hulp vragen wanneer je het nodig hebt is het beste voor jou en de kleine. Hoop dat ze zetpillen helpen en zo niet dan zijn er nog andere medicijnen die je kunt proberen. Niet opgeven!

4 jaar geleden

In mijn vorige zwangerschap heb ik ook emesafene gebruikt. Dat heeft me toen zo goed gedaan dat ik me heb voorgenomen er weer om te vragen als het deze keer ook weer zo erg wordt. Ik voelde me binnen een paar dagen echt veel beter en ik had spijt dat ik zo lang heb gewacht met aan de bel trekken. Je bent niet de enige en je faalt zeker niet hoor, om hulp vragen is juist goed 🙂. Sterkte!

4 jaar geleden

Vergeet niet om, als je niks binnen houdt en veel overgeeft, je urine in te leveren ivm mogelijke uitdroging. Dit moet goed in de gaten gehouden worden.

4 jaar geleden

Zojuist ben ik bij de huisarts geweest. Urine is gecontroleerd en alle controles die hij deed waren goed. Er bestaat een kans dat het toch een buikgriep-virus is. Want zo beroerd als ik mij voel, terwijl de controles geen bijzonderheden laten zien, is voor een zwangerschap niet normaal. Komende dagen aankijken en de zetpillen nemen zoals eerder voorgeschreven. Mocht er wat zijn dan kan ik altijd nog contact opnemen met de huisartsenpost. Fijn om jullie ervaringen even te lezen, dat geeft wat moed en vertrouwen. Dank jullie wel 😊

4 jaar geleden

Hoe gaat het ondertussen met jou? Ik begin zometeen ook aan deze zetpillen..🤢

4 jaar geleden

Reactie op MommyMonroe

Hoe gaat het ondertussen met jou? Ik begin zometeen ook aan deze zetpillen. ...
Het lijkt of de scherpe randjes er af zijn, maar nog steeds misselijk en aan het overgeven. Morgen maar weer de huisarts bellen…

4 jaar geleden

Reactie op A.VP

Het lijkt of de scherpe randjes er af zijn, maar nog steeds misselijk en aa ...
Vervelend zeg.. misschien zijn reis tabletjes iets?