Wij zouden graag voor een tweede kindje gaan. Maar het gebruik van glijmiddel is wel een must want na de bevalling van de eerste gaat het niet meer zo soepel als voorheen馃 de meeste glijmiddelen zijn zaaddodend maar die van Conceive plus zegt dat het zaadvriendelijk is. Iemand ervaringen hiermee en was je snel zwanger?
Wij hebben het gebruikt en was in 1x zwanger van de tweede. Maar moet zeggen dat we het ook al gebruikten voor de eerste en daar hebben we 6,5 jaar over gedaan. Dus geen wondermiddel 馃槄
Wij hebben het gebruikt en was in 1x zwanger van de tweede. Maar moet zegge ...
Ik weet dat het geen wondermiddel is. Het ging me er vooral om dat het echt veilig is om te gebruiken als je zwanger wilt worden. Maar ook daar heb je antwoord op gegeven dus bedankt馃槉
Conceive plus gebruikt hier. Een aantal maand. Zonder succes. Toen we eenmaal stopte met het gebruik raakte in wel zwanger. Toeval denk ik. De glijmiddel opzich is prima.
Bij beide kindjes meteen eerste maand zwanger en ook de conceive plus gebruikt. Voelt wel als een wondermiddel zo haha maar conclusie dat het dus niet per se een zwangerschap tegen hoeft te houden.