3 Reacties

3 jaar geleden

Hee goed spul, werkt goed. Ons dochtertje heeft het ook gehad. Toen ze 2 maandjes oud was. Inmiddels een maandje verder en we gebruiken het niet meer. We hebben haar een half zakje gegeven eerst elke dag en toen we gingen afbouwen om de dag.

3 jaar geleden

Reactie op Wanita

Hee goed spul, werkt goed. Ons dochtertje heeft het ook gehad. Toen ze 2 ma ...
Is haar ontlasting daarna op gang gebleven uit zichzelf? Ons zoontje krijgt inderdaad ook een half zakje elke ochtend nu (vandaag is de 2e dag pas). Ik geef nu maar 2 flesjes op een dag combi met kunst 90 + 3 met 50ml borstmelk. Moet ik dit nu de komende tijd even zo houden of zou ik die 2 flessen al volledig op kunst kunnen doen? Ik weet even niet waar ik goed mee doe.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Wij zijn het gaan gebruiken toen hij 9 weken oud was. Morgen is hij 13 weken. Begonnen met een half zakje, dit was helaas niet voldoende. Dus toen half zakje ochtend en half zakje avonds. Geprobeerd af te bouwen weer naar een halve is nog te vroeg. We zitten nu sinds een week op 2x 1/3. Dit gaat wel goed. We mogen zolang gebruiken als nodig, afbouwen of stoppen wanneer we willen.