10 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even ! Heb een dochter die de slaap cyclussen niet kan koppelen . En moet ook gewiegd worden . We letten op haar wakker tijden maar ze slaapt alsnog heel kort 🥲

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt overdag over het algemeen ook heel kort en komt zeker nog twee keer per nacht voor voeding. Ze kan ook niet wakker weggelegd worden. Snap dat het vermoeiend is, ik ben ook moe. Het is echter wel echt heel normaal baby gedrag. Zou dat geld van de slaapcoach lekker uitgeven aan extra massages/ Spa etc voor jezelf!

3 jaar geleden

Wat je zoontje doet ik eigenlijk heel normaal babygedrag. Hazenslaapjes en nachtvoedingen. Is samen slapen een idee voor jullie? Dan kosten de nachten je misschien minder energie? Of afwisselen met je man? Jij de ene nacht, hij de andere? Ik ben absoluut geen fan van slaaptraining of slaapcoaching dus ik zou gewoon proberen het zo makkelijk mogelijk te maken voor jezelf.

3 jaar geleden

Wij hebben ook vreselijke nachten gehad. Met geluk wordt onze baby nu nog maar 1x wakker voor een voeding. Het scheelt denk ik dat we onze baby tegenwoordig tussen ons in leggen zodra hij wakker wordt en gaat huilen. We hoeven hem dan niet te wiegen en valt vaak direct weer in slaap. Soms blijft hij wel huilen en dan is het tijd voor een flesje. Dus conclusie, tussenin slapen helpt bij ons het beste.. Hij begint wel in z'n eigen bedje

3 jaar geleden

Wij hebben een slaapconsult gehad. Uiteindelijk heeft het niks geholpen. Ze kwam ook met adviezen om onze dochter te laten huilen, de waiting approach. Ben ik sws geen voorstander van. Ze slaapt nu snachts bij mij, biedt mij meer rust. Ik maakte me er echt gek mee, nu probeer ik het los te laten. De stres voelde zij denk ik ook. Nu gaat ene keer beter dan de andere keer. Succes, je bent niet alleen!😊

3 jaar geleden

Reactie op suusss.

Wij hebben een slaapconsult gehad. Uiteindelijk heeft het niks geholpen. Ze ...
Zeggen de meeste slaapcoaches niet dat ze "leren" te slapen zonder te huilen?

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Zeggen de meeste slaapcoaches niet dat ze "leren" te slapen zonder te huile ...
Dat dus! Ik was er gelijk klaar mee. Niet meer gecontact daarna. Tuurlijk valt een kindje dan in slaap, omdat ze op een gegeven moment stopt met proberen. Maar uiteindelijk vol met stres hormonen zitten.

3 jaar geleden

Reactie op suusss.

Dat dus! Ik was er gelijk klaar mee. Niet meer gecontact daarna. Tuurlijk ...
Die jij gecontracteerd had zei dat van te voren ook? Waardeloos zeg!

3 jaar geleden

Mijn kleine 5.5 wilde ergens tussen 2-5/6 keer drinken door de nacht. Ik werd wanhopig van slaap te kort, dus ben begonnen met bedsharing en nu voed ik hem in zijligging als hij wakker wordt en doe ik een borst in zijn mond en wij slapen allebei. Het werkt goed voor ons allebei slaap. Het is ook heel normaal voor een baby van deze leeftijd dat hij meerdere keren per nacht wakker wordt voor eten.

3 jaar geleden

Wij hebben ons zoontje ook vanaf het begin gewiegd zodat hij toch in slaap viel. Het was het moeilijk om hem dan weg te leggen en ik moest hier vaak meerdere pogingen voor doen. Het brak mij ook aardig op en het wiegen duurde steeds langer.. Ik heb toen eerst de gratis webinar van de Slaapclub gevolgd en vervolgens de online cursus aangeschaft. Hierin stonden meerdere methodes om van het wiegen af te komen, zonder dat je je baby daarbij hoeft te laten huilen. Een manier om hierin toch nabijheid en troost te bieden die voor mij goed voelde. Maandag 30 januari is er weer een webinar zie ik. Bij ons heeft het, met een beetje doorzettingsvermogen, geholpen en valt ons zoontje nu zelf in slaap!