18 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben dit ook. Ik wissel halverwege van speen als ik merk dat het te lang duurt.

3 jaar geleden

Hier ook een gulzige drinker die met de kleinste maat speen nog 120 ml opdrinkt in een kleine 10 min. Hij wordt enorm onrustig als we even pauzeren (hij spartelt en huilt) en dan geeft hij ook terug. Wat nu lijkt te helpen is om de fles uit zijn mond te doen en zo snel mogelijk zijn fopspeen in zijn mond te stoppen. Zo wissel ik ze telkens af om tijd te rekken: ca. 3min fles, ca. 2min fopspeen.

3 jaar geleden

Hier precies t zelfde. Vind t wel heel lastig omdat ik geen 5 verschillende flessen wil kopen. Bij 1 gaat het te snel en bij de P valt ze in slaap

3 jaar geleden

Wij hadden ook hetzelfde probleem. Wij gebruiken nu MAM maat 0. Deze zit tussen de prematuur en 1 speen van dr brown in.

3 jaar geleden

Overigens de mam speen past op de brede fles van dr browns.

3 jaar geleden

Kijk ook even naar de transition speen van dr brown. Zit tussen die 2 in!

3 jaar geleden

Reactie op Lauramtb

Ah top die ga ik proberen!

3 jaar geleden

Of misschien kleinere hoeveelheden aanbieden en dan wel met de prematuur speen?

3 jaar geleden

Reactie op Lauramtb

Oh ik ga deze speen gelijk bestellen! Super dankjewel. Zo fijn om hier vragen te kunnen stellen. 😊😊

3 jaar geleden

Reactie op suusss.

Oh ik ga deze speen gelijk bestellen! Super dankjewel. Zo fijn om hier vrag ...
Ze weten t wel leuk te brengen 3 zo veel voor de speen maar met verzendkosten kom ik op 12 euro...

3 jaar geleden

Reactie op Dvhil

Ze weten t wel leuk te brengen 3 zo veel voor de speen maar met verzendkost ...
Ik heb er 2 besteld op de dr. Brown site zelf. Ik was ook 12 euro kwijt. Plus nog een nieuw fles, aangezien we nu de brede hals gebruiken… 😅🥲 Maar goed ik heb het er voor over, als ze maar beter gaat drinken🙌🏼🍀

3 jaar geleden

Mommys is dit de Y speen ?

3 jaar geleden

Reactie op Koosje1998

Nee de T staat er op. Is alleen bij dr brown zelf te koop

3 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde gehad. Bij zijn johannesbroodpitmeel gaan gebruiken en nu gaat het e wat beter!

3 jaar geleden

Reactie op Koosje1998

3 jaar geleden

Reactie op myrnaa2803

Wij hebben precies hetzelfde gehad. Bij zijn johannesbroodpitmeel gaan gebr ...
Dit wilde ik ook proberen, totdat ik las dat ze dan sneller last van krampjes kan krijgen. Dan hebben we het ene probleem opgelost, maar begint het andere misschien weer 😅

3 jaar geleden

35 minuten vind ik vrij normaal voor een voeding eigenlijk...hier gebeurd dat ook vaak en soms is het ineens in 10 minuten.. Ligt er ook aan hoeveel boertjes er dwars zitten.. Dat ze na 't drinken moe zijn is ook normaal of ermee in slaap vallen.. Klinkt allemaal heel normaal in mijn oren

3 jaar geleden

Reactie op Lauramtb

Perfecte tip! Deze is ideaal voor haar