Hoihoi,
Vraagje, wij gebruiken de flessen dr. Brown. Nu drinkt Nina met de maat 1 speen de fles te snel leeg. Wat resulteert dat ze snel moet spugen en geeft soms grote hoeveelheden voeding terug. Ze ruikt dan ook zuur en moet steeds schrapen met haar keel.
Maar met de prematuur speen doet ze 35 min over haar fles, soms nog langer. En hij gaat dan niet altijd leeg.
Hierdoor heb ik soms een race tegen de klok, want ze is dan gauw moe. En raakt snel oververmoeid.
Iemand tips?
Hier ook een gulzige drinker die met de kleinste maat speen nog 120 ml opdrinkt in een kleine 10 min. Hij wordt enorm onrustig als we even pauzeren (hij spartelt en huilt) en dan geeft hij ook terug. Wat nu lijkt te helpen is om de fles uit zijn mond te doen en zo snel mogelijk zijn fopspeen in zijn mond te stoppen. Zo wissel ik ze telkens af om tijd te rekken: ca. 3min fles, ca. 2min fopspeen.
Ze weten t wel leuk te brengen 3 zo veel voor de speen maar met verzendkost ...
Ik heb er 2 besteld op de dr. Brown site zelf. Ik was ook 12 euro kwijt. Plus nog een nieuw fles, aangezien we nu de brede hals gebruiken… 😅🥲
Maar goed ik heb het er voor over, als ze maar beter gaat drinken🙌🏼🍀
Wij hebben precies hetzelfde gehad. Bij zijn johannesbroodpitmeel gaan gebr ...
Dit wilde ik ook proberen, totdat ik las dat ze dan sneller last van krampjes kan krijgen.
Dan hebben we het ene probleem opgelost, maar begint het andere misschien weer 😅
35 minuten vind ik vrij normaal voor een voeding eigenlijk...hier gebeurd dat ook vaak en soms is het ineens in 10 minuten.. Ligt er ook aan hoeveel boertjes er dwars zitten.. Dat ze na 't drinken moe zijn is ook normaal of ermee in slaap vallen.. Klinkt allemaal heel normaal in mijn oren