8 Reacties

één jaar geleden

Gaat hij na de fles van 19:00 naar bed of na de fles van 22:00? Wordt hij dan wakker om 22:00 of maak jij hem wakker? Onze dochter heeft ook lang nog een flesje rond 23:00 gehad, we maakten haar daarvoor wakker. Eerder met 6-7 maanden af proberen te bouwen maar dan kwam ze snachts weer. Toen ik met 8 maanden merkte dat ze de flessen overdag slecht ging drinken nog eens geprobeerd af te bouwen en dat is toen gelukt, waarna ze haar flessen overdag ook weer allemaal leeg dronk en ook beter vast voedsel ging eten. Misschien het proberen waard?

één jaar geleden

Volgens mij is het heel normaal dat ze nog maar 2 melkflessen krijgen. Wij zijn juist aan het afbouwen van 3 naar 2 flessen. Hij krijgt nu 's ochtends 180 en 's avonds voor het naar bed gaan 180cc. Voor de rest bieden we regelmatig water aan. Ik ga er vanuit dat hij drinkt wat hij nodig heeft l!

één jaar geleden

Reactie op Ava89

Gaat hij na de fles van 19:00 naar bed of na de fles van 22:00? Wordt hij d ...
Nee dan wordt hij zelf wakker later op de avond.

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje123456789

Nee dan wordt hij zelf wakker later op de avond.
Gaat na de fles van 19 naar bed en wordt dan zelf later op avond wakker

één jaar geleden

Klinkt alsof ie gewoon niet meer behoefte heeft aan die hoeveelheden. Wij zitten op 3 flessen nu en die gaan ook steeds minder goed op. Als ik zie wat jouw kindje aan vaste voeding krijgt is het volgens mij heel logisch dat ie minder flesvoeding wil. Zou gewoon de flessen weglaten waar hij al heel weinig van drinkt. Of proberen de nachtfles weg te krijgen.

één jaar geleden

Mijn zoontje zit op 3 flessen (6.30 - 13.00/13.30 - 19.00) 180+6 per fles Hier drinkt hij niet alles meer van op. Tussendoor en bij zn broodmaaltijden, fruit en middagsnack geef ik m water, thee of soms wat diksap. Water met een schijfje citroen vindt hij erg lekker.

één jaar geleden

Dit is het schema van mijn dochtertje 1.5 snee Brood en 90+3 200 gr fruit 1.5 snee Brood en 90+3 200 gr groente 100 gr Yoghurt Bij het Brood bieden wij water aan en tussen door ook. Mocht ze tussen de Brood (12.30/13 uur) en avond etenn(17.30/18 uur) honger krijgen krijgt ze een rijstenwafeltje. Of een Liga ofzo.

één jaar geleden

volgens mij is vanaf 10 maanden 2 flessen helemaal prima