10 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind de family album app heel fijn hiervoor 😊

2 jaar geleden

Reactie op MargotN

Ik vind de family album app heel fijn hiervoor 😊
Hoe werkt die app precies?

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Ik maak elke maand een map aan in mijn Photos app, vernoem het naar de desbetreffende maand en voeg dan gemaakte foto's gelijk eraan toe. Mislukte fotos verwijder ik dan ook gelijk. Als ik dan b.v. een foto zoek van een moment, weet ik de maand en is het zo gevonden😄.

2 jaar geleden

Reactie op Juf91

Hoe werkt die app precies?
Je kunt daar foto's uploaden en de app sorteert ze meteen per maand en zet er de leeftijd van je kindje in die maand bij. Ook kun je als je wilt dat album delen met familieleden. Ik vind het zowel fijn om foto's te kunnen delen als om meteen een back-up van goed gelukte foto's en filmpjes te hebben.

2 jaar geleden

Ik bewaar ze via stopbord elke maand een nieuwe map

2 jaar geleden

Reactie op MargotN

Je kunt daar foto's uploaden en de app sorteert ze meteen per maand en zet ...
Ik vind deze app vooral heel fijn om met familie te delen. Geen gezeur van "waarom had hij dat filmpje eerder dan ik" of "of waarom heb ik die foto niet" etc🤣

2 jaar geleden

Ik heb een externe harde schijf waar ik mapje foto's heb. Daarin mapje jaartal. Daarin mapje maanden. Daarin mapje foto's en mapje filmpjes. Dan heb ik per jaar nog een losse map, dus onder de 12 maanden mappen, met "afdrukken". Dit zijn de leukste foto's die we dus hebben laten afdrukken. Zo hoef ik ook niet door 1001 foto's te zoeken als ik naar de leukste foto terugzoek. De oudste wordt 7 dus je kunt begrijpen hoe onwijs veel foto's ik heb haha. Voor mij werkt dit zo.

2 jaar geleden

O en vergeet nog te typen de foto's van "afdrukken" zijn degene die ik dan ook op mn mobiel laat staan wil ik leuke foto's bij de hand hebben. Maar al die andere duizenden foto's in mapje camera verwijder ik dan dus wel. Die staan op de externe harde schijf. Overigens had ik er eerst 2 voor geval dat en dat geval dat vond plaatst toen er 1 kapot viel. Want ik dacht wel van stel je voor dat... en dan ben ik alles kwijt. Moet even weer een 2e kopen...

2 jaar geleden

Lang over nagedacht en uiteindelijk hebben wij hier een NAS voor gekocht (cloud opslag voor thuis). Nog net iets veiliger dan een externe harde schijf (kan stuk gaan bijvoorbeeld). Maar is wel prijzig. Hier sla ik per jaartal en per onderwerp de foto's op. Succes!