Hier echt een fruitmonster. Krijgt vaak een beetje bij het ontbijt (5 druiven of zo), tussendoor 1 heel fruit of 2 verschillende halve. Soms tussen de middag ook nog een beetje. Als ik haar extra aanbied gaat het ook altijd wel op
Hier zeker 1 keer per dag fruit, als hij er zin in heeft 2 x.
Mandarijnen, druiven en bananen zijn hier favoriet.
Mandarijn kan hij wel 2 op als "fruit momentje" Een hele banaan, of een aantal druiven.
Hier kijk ik wat ik in huis heb en hoeveel werk ik ervan wil maken. Hier standaard 1 heel stuk fruit en als ik het nog maal zijn het 2 stuks fruit. Gevarieerd van appel, peer, mango, druiven, aardbeien, framboosjes en bramen. Hier kan onze zoon ook geen genoeg van krijgen.
Bij ons 2 fruitmomenten of soms als ze geluk heeft 3 😅
En dan per moment een hele banaan/peer/appel of 2 kiwi's/mandarijnen of vergelijkbaar in hoeveelheid 😊
Hier 2 stuks in de ochtend. Soms nog een mandarijntje bij het ontbijt. Ze zal wel meer lusten, maar we proberen over de dag wat gevarieerder eten te geven: in fruit zitten best wel veel suikers, dus 's middags geven we of groenten of volkorencrackers als tussendoortje.
Welke crackers geef je precies? Qua merk etc?
Wij vinden er maar geen die ...
Je reageert niet op mij maar mijn dochter is gek op cracotte van Lu. Zo'n zelfde cracker van een huismerk vindt ze echt niet lekker (ik ook een stuk minder, echt een wereld van verschil).
Welke crackers geef je precies? Qua merk etc?
Wij vinden er maar geen die ...
Wij geven nu een volkoren cracotte van jumbo huismerk. Maar ik heb dit pak nu ook voor het eerst, ik wissel vaak een beetje af, ons meisje eet bijna alles namelijk...