11 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Zit je er over na te denken om dit te gaan doen?

3 jaar geleden

Ik heb een draadloze kolf/handsfee.. ik kolf na de momenten dat m’n zoontje een fles krijgt.. en in de nacht kolf ik tijdens de voeding.. helaas heb ik niet voldoende borstvoeding voor de hele dag dus in de nacht krijgt m’n zoontje een kunstvoeding..

3 jaar geleden

Ik kolf zo goed als fulltime ookal gaat het aanleggen elke dag beter dus waarschijnlijk zal ik binnenkort het kolven afbouwen. In deze groep kan je je vraag misschien kwijt. https://www.facebook.com/groups/1393955887600921/?ref=share

3 jaar geleden

Of je genoeg hebt voor de hele dag is natuurlijk afhankelijk van je productie. Wel kun je doormiddel van power kolven proberen je productie wat omhoog te krijgen. Ik kolf al 7 weken fulltime en kolf vaak na het voeden. Heb een handsfree kolf dat is wel echt een uitkomst!

3 jaar geleden

Ik kolf ook full time. Gebruik hiervoor een handsfree kolf, dat is wel echt een aanrader. Ik voed op verzoek en tijdens iedere voeding kolf ik.

3 jaar geleden

Ik ben nu aan het afbouwen met kolven. Vind het heel lastig om er definitief mee te stoppen, maar het is voor mij goed zo. Ik heb het 6 weken fulltime gedaan. In het begin op verzoek na het geven van de fles. Dus zo’n 7-8x. Maar laatste weken 6x op een dag gekolfd ( had dan genoeg voor haar voedingen) op mijn eigen tijdstippen met max 5 uur er tussen. Zo liep ik altijd een fles voor en zo niet dan had ik nog wel eentje in de koelkast staan. Betekende wel dat ik soms met behoorlijk volle borsten haar zat te voeden. Vind het ideaal gekolfde melk in de fles, kan als het gedronken wordt op kamertemperatuur 10 uur buiten de koelkast blijven. Scheelt onderweg flesje maken.

3 jaar geleden

Ik haal het niet om mijn zoontje alle voeding bv te geven maar haal zeker 1 fles. Ik kolf 5-6 x per dag 15 - 20 minuten. Hangt af van je productie natuurlijk. Denk ik per dag 150 ml kolf. Ik kolf de voedingen mee met een handfree kolf. Ik kolf nu zo'n 9 weken bijna en heb mijn zoontje toch 3,5 liter bv kunnen geven in die weken.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanL2020

Ik haal het niet om mijn zoontje alle voeding bv te geven maar haal zeker 1 ...
Zoontje krijgt dus 4 x 150 + 5 kv en 1x 120 - 150 bv per dag

3 jaar geleden

Reactie op Siem_x

Ik ben nu aan het afbouwen met kolven. Vind het heel lastig om er definitie ...
Ben toch weer verder gegaan met kolven 😅 kon het toch niet laten gaan. Heb een dubbele borstkolf gekocht die in m’n bh kan. Lees op de Facebookpagina ‘fulltime kolvers’ daar goede verhalen over.

3 jaar geleden

Reactie op Siem_x

Ben toch weer verder gegaan met kolven 😅 kon het toch niet laten gaan. H ...
Ik had de Medela Freestyle Flex al en heb ook op aanraden van een lid van Fulltime kolvers de Youha besteld en ik ben er tevreden over 😁 Ik kolf sneller en meer dan met de Medela.

3 jaar geleden

Reactie op Cris Obis

Ik had de Medela Freestyle Flex al en heb ook op aanraden van een lid van F ...
Youha is zo fijn!