27 Reacties
4 jaar geleden
Wij gaan niet voor een bord maar voor een raamsticker. Deze hebben we ook al in huis.
4 jaar geleden
Mijn man heeft vorig jaar voor de geboorte van ons zoontje zelf een bord gemaakt in de vorm van een kinderwagen. Die gaan we nu opnieuw gebruiken maar dan met de naam van ons dochtertje erop en het blauw spuiten we over met roze.
4 jaar geleden
https://geboorteplein.nl/geboortebord/?gclid=Cj0KCQjw-pCVBhCFARIsAGMxhAdSMXiopPJ5F_cWii_lmJAhvdnLz6WcXg6UuKXcIVW7CPwK4r4hH84aAgNIEALw_wcB
Wij hebben hier diverse artikelen gekocht super tevreden en snel geleverd!
4 jaar geleden
Wij gaan of weer voor een raamsticker of voor een raambord. Bij mijn eerste zoon een sticker gedaan en die hebben we na een tijdje verplaatst naar zijn slaapkamerraam en daar hangt het nog steeds (bijna 3 jaar).
Ik zag dat waar wij geboortekaartje gaan bestellen je ook raamstickers of raamborden in stijl van het geboortekaartje kan bestellen dus ik denk dat wij dat gaan doen.
4 jaar geleden
Reactie op Nonnie1234
Dat wordt toch altijd door familie, vrienden, de buurt geregeld?
Dat is dacht ik heel afhankelijk van welk deel van NL je woont. Hoor het inderdaad vaker maar hier in Noord holland regel je dat gewoon zelf (gelukkig maar persoonlijk, moet niet denken aan zo een ooievaar in mijn tuin)
4 jaar geleden
Reactie op 075baby
Hahaha dat zelf regelen kennen wij niet hier in noord Brabant, onze voortui ...

Haha zo zag onze voortuin er ook uit bij onze eerste dochter!
4 jaar geleden
Wij hebben een weersbestendige spandoek in de stijl van ons geboortekaartje. We hadden dit ook bij onze dochter 2 jaar geleden en kunnen dit elke keer met haar verjaardag of met een speciaal feest zoals een kraamfeest of lentefeest terug bovenhalen. Vinden we wel leuk en is best goedkoop 🥳
4 jaar geleden
Reactie op 075baby
Hahaha dat zelf regelen kennen wij niet hier in noord Brabant, onze voortui ...

Bij ons in de buurt (gelderland) is het dan nog gebruikelijk dat er ook nog een waslijn met baby kleertjes en vaak ook nog vlagetjes opgehangen worden.
Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken net bevallen en moet je je eigen tuin nog versieren 🙈