360 Reacties

MOD

één jaar geleden

Hoi dames, Ik heb het topic gepinned en openings bericht aangepast zodat hier alleen aankondigingen worden geplaatst om het overzichtelijk te houden en de aankondigingen niet overspoeld worden door andere dingen. Heel veel succes met de laatste loodjes 🥰 Liefs, Eev| Moderator

één jaar geleden

Ons zoontje is 10-07 geboren op een termijn van 34+6.

één jaar geleden

Hi allemaal, maandag 11 juli is onze zoon Felix geboren! ❤️ 1 augustus uitgerekend, met met 35+5 braken mijn vliezen. Na een weekje ziekenhuis is hij met exact 37 weken geboren in de nacht voordat ik ingeleid zou worden. 2470 gram en wat opstart problemen dus paar dagen blijven, maar hopelijk mag hij heel snel mee naar huis.

één jaar geleden

Hoi allemaal! Onze dochter is gisteren geboren met 36 weken 🙏 na hoge bloeddruk, zwangerschap vergiftiging en slechte werkende placenta moest ze met een keizersnede gehaald worden. Ze is 2245 gram en doet het onwijs goed🥰🙏 Nu nog op de neonatologie maar hopelijk snel mee naar huis

één jaar geleden

Onze prachtige zoon Boaz 💙 Uitgerekend op 29 augustus, ben bevallen op 23 juni met 30+3 weken. Flinke kerel vanwege m’n diabetes. 22 juni opgenomen met weeën, longrijpingsspuit gehad waar mijn suiker slecht op reageerde en dus een ketoacidose kreeg. De dag erop is Boaz gehaald met een spoedkeizersnede. 2720 gram en 49 cm 🙈

één jaar geleden

Onze prachtige dochter is op 05 juni met 29+0 weken geboren. Ze woog 1245 gram. Ze is gehaald met een spoedkeizersnede vanwege een dalende hartslag. Ik heb uterus didelphys (2 baarmoeders) dus was een vroeggeboorte wel een risico maar het gekke is dat ze nog wel ruimte had in de baarmoeder dus dat dit niet de reden is dat ze te vroeg geboren is. In feite weten we dus niet waarom onze kleine meid te vroeg is gekomen. Ze doet het in iedergeval fantastisch en we hopen haar snel mee naar huis te mogen nemen. 💕

één jaar geleden

Reactie op MamavanR

Ons zoontje is 10-07 geboren op een termijn van 34+6.
Hier dan ook nog een fotootje. Meneer deed het zo goed dat we lekker naar huis mogen. Hij zou nu 35+6 zijn 🥰

één jaar geleden

Dinsdag 12 juli is onze dochter en zusje geboren! Haar naam is Amy-Linn (grote zus heet Isa-Sofie). Amy-Linn was 3120 gram en 46/47 cm. Ze kan nog maat 44 aan (50 is echt te groot) en haar gewicht is uiteindelijk gezakt naar 2890 gram. Nu komt ze weer bij en we zitten alweer bijna op 3 kilo. Bevalling ging heel snel! Vliezen braken om 07:10 uur en ik had al 4 cm ontsluiting. De weeën kwamen direct. Om 10:00 uur zat ik nog op 4 cm, dus koos ik voor een ruggenprik die ik om 10:45 uur kreeg. Om 11:45 was ik terug op de verloskamer en om 12:00 uur zat ik op 5 cm ontsluiting. Uiteindelijk had ik alleen maar persweeën en dacht ik de hele tijd dat ze kwam dus om 12:50 uur ging ze kijken en zag ze dat ik op 9 cm zat en dat ik kon persen, want die laatste cm kwam wel. Om 12:56 uur was ze er na 4 persweeën! Ze is perfect en we voelen ons goed!💕. We genieten en zitten heerlijk op een roze wolk!

één jaar geleden

Vanmiddag is onze zoon Zion met 38 weken geboren! 3430g en 50cm. Het is echt een heerlijk mannetje🥰 Zaterdag om 3uur 's nachts zijn de vliezen gebroken, maar de weeën zetten niet volledig door. Na een paar uur zat ik op 1 a 2 cm ontsluiting en het schoot verder niks meer op. We hebben het zondag aangekeken, maar ook zondag zette het meerdere keren na uren weeën toch niet door. Afgelopen nacht weer een paar keer dat het niet doorgezet heeft, dus toch maar de keuze gemaakt om vanochtend even een boost te krijgen dmv weeënopwekkers. Deze gaven mijn lichaam echt een boost, en snel kon ik het zelf verder! 11:15 zat ik op 3cm ontsluiting, 13:10 begonnen de persweeën en om 13:15 is Zion na 3x persen in bad geboren🥰

één jaar geleden

Woensdag 6 juli is ons meisje geboren. Haar naam is Jenthe. Precies met 35 weken braken mijn vliezen en moest nog 1 week werken voor mijn verlof. In de nacht van dinsdag begonnen mijn weeën en zette dit langzaam door. Mijn ontsluiting ging erg langzaam en had dinsdag om 18uur nog maar 2 cm ontsluiting. Om 21uur had ik 3 cm ontsluiting, maar begon moe te raken, want had na maandagmorgen niet meer geslapen. Ik heb toen een slaapmiddel en verdovingsmiddel gekregen ( penthadine) . Dit heeft mij enorm geholpen en heb ik al slapend m'n weeën weggepuft. Om half 1 werd ik wakker en zat ik in mijn persweeën en kwam de verloskundige binnen rond half 2. Ik had toen 10 cm ontsluiting en kon direct gaan persen. Om 02:06 is ze geboren. ik was helaas nog wel stoned door de prik, maar ik kijk terug op een hele mooie bevalling met een goed en mooi bevalteam! ❤️ We hebben 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en zijn vorige week maandag thuis gekomen, omdat ze het zo goed doet. Haar geboortegewicht is 2370 gram en 47 cm en weegt vandaag 2470 gram. We genieten elke dag van haar!!

één jaar geleden

Onze dochter Sofie is op 19-07 geboren op een termijn ban 37+1. 3730 gram

één jaar geleden

Onze James is gister (20/07/2022) geboren! Met de termijn van 36+5, alles is goed gegaan en hij doet het super goed. We moeten 24 uur blijven in het ziekenhuis vanwege extra controles. Morgen gaan we nog voor 2 dagen naar het kraamhotel en daarna dus lekker naar huis!🤗

één jaar geleden

Vannacht om 01.47 is onze kleine floris geboren. Na een snelle bevalling van 7 uurtjes. Hij weegt 2730 gram en doet het hartstikke goed.

één jaar geleden

Reactie op Angelabakker

Vannacht om 01.47 is onze kleine floris geboren. Na een snelle bevalling va ...
Huh nou ja zeg! Ik dacht ik lees mijn eigen bericht en ik ben vergeten dat ik het heb getypt. Wat een toeval zeg! Gefeliciteerd Angelabakker en wat hebben jullie een prachtige naam uitgekozen 😊 Vannacht 22 juli om 1.43 ben ik namelijk bevallen van ons zoontje Floris 🥰 en hij weegt 2730 gram! Hij is dysmatuur voor termijn (38+1) en we staan onder observatie nog in het ziekenhuis vanwege langdurig gebroken vliezen.

één jaar geleden

Donderdag 21 juli is onze dochter Maud geboren met een termijn van 38+2.

één jaar geleden

Vannacht 22/7/22 om 2.07 uur is onze zoon Jesse geboren met een sectio (medische gepland). Hij weegt 3260 gram en is 48 cm. Vannacht met 36+3 om 0:30uur braken mijn vliezen waarna ik al snel in een weeenstorm belande. Daarna naar het ziekenhuis gegaan voor de keizersnede. Ondanks zijn goede gewicht is het een prematuurtje en heeft hij nog moeite met drinken en is misselijk. Verdere controles zijn allemaal goed, hij wordt goed in de gaten gehouden en ligt lekker bij papa en mama op de kamer.

één jaar geleden

Gister avond 21-07-2022 is om 20.01 onze zoon Lucas geboren met 37.3 weken. 3020 gram. Ingeleid ivm een te hoge bloed druk bij mij. Alles gaat goed, op het drinken en misselijkheid na. Maar hopelijk trekt dit snel bij.

één jaar geleden

Vanmorgen om 8.36u trotse ouders geworden van een gezonde zoon Gijs. Hij is geboren met 38.2 weken. Een vrij vlotte bevalling. Het is een zeer tevreden mannetje tot nu toe. Hij weegt 3215 gram en is 49 cm groot.

één jaar geleden

20 juli mama geworden van deze prachtige jongen Kai!

één jaar geleden

Augustus niet weten te halen. 5 weekjes te vroeg geboren maar hier is hij dan, onze kleine man: Santos.