360 Reacties

één jaar geleden

20-07-2022 trotse ouders geworden van onze prachtige zoon Levi! Geboren met 38+2. Hij weegt 4010 gram en is 52 cm.

één jaar geleden

Wij zijn op 22.07.22 trotse ouders geworden van Dani 🤍 Met 38 weken ingeleid in verband met zwangerschapsdiabetes en insuline. Wat een rijkdom 🍀

één jaar geleden

Wij zijn 25-7 om 15.24 uur trotse ouders geworden van ons zoontje Jowy. Hij is middels een geplande sectio geboren bij een termijn van 39+0 en weegt 4154 gr. Onze grote bink! 💙

één jaar geleden

Wij zijn op 22.07.22 voor de 2e keer mama en papa geworden van Romée. Geboren 37+5 weken 22.07 en 24.07 werd ik normaal gestript, als er niets spontaan op gang kwam zou ik worden ingeleid op 25.07 owv zwangerschapsdiabetes en insuline. spannend weekend dus ☺️ 22.07 op de afspraak gekomen om me te laten strippen. De vroedvrouw schrok en vroeg heb jij nog niets gevoeld? Euhm, nee 😄 je hebt al 6cm ontsluiting als ik nu iets doe denk ik dat ze deze voormiddag geboren wordt. Naar huis gegaan en samen met mijn man om 13u naar het ziekenhuis gekomen. Daar ben ik om 14u gestript en om 15u had ik al 7cm ontsluiting zonder een enkele wee. Uiteindelijk vliezen gebroken en toen kwamen ook de weeën opzetten. Om 17u54 is onze lieve Romée geboren met een gewicht van 3632 gram en 50,5 cm ❤️

één jaar geleden

Zaterdag opgenomen met een torenhoge bloeddruk en verminderde nierfunctie met 37 weken en 2 dagen ingeleid en geboren gisteren om 22.08 uur (als sterrenkijker) Damiano Dante Nael

één jaar geleden

Hi allemaal, op 7-7-22 is onze dochter Lien Mina Heersping geboren met een termijn van 36+2 braken spontaan mijn vliezen. Ivm zwangerschap cholestase zou ik worden ingeleid met 39 weken, de uitgerekende datum 2-8-22 zouden we dus sowieso al niet op wachten maar onze dochter/ mijn lijf vond 39 weken ook te laat. We hebben de kraamweek voor de helft in het ziekenhuis doorgebracht maar mochten dag 4 naar huis omdat ze het zo goed doet. Haar geboortegewicht was 3290gram. We zijn zo blij en trots, wat een prachtig wonder💖

één jaar geleden

Hallo allemaal, gisteren 25-07 zijn wij trotse ouders geworden van onze dochter Linde 💖 door middel van een geplande keizersnede. Met een gewicht van 4125 gram. Ze doet het zo ontzettend goed. Super blij dat ze bij ons is.

één jaar geleden

Vanmorgen ingeleid met 37 weken ivm hoge bloeddruk vanaf week 35 en bij de 1e zwangerschapsvergiftiging.. Zoontje doet het hartstikke top! 3175 gram 💙

één jaar geleden

Om 17:15 trotse ouders geworden van onze dochter Maud. Geboren bij 39+2🥰

één jaar geleden

Op 25 juli is onze dochter Joy middels een geplande keizersnede geboren, was exact 39 weken toen. 48cm en 3155 gram, alles gaat goed met Joy en haar ouders.

één jaar geleden

Gister ingeleid ivm te hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes en daar is onze jongen Donny dan. Met 37+3 geboren om 12:50 hij weegt 3510 gram 🥰🥰

één jaar geleden

Gister, met 39+1, is onze knappe Ivar geboren. 4120 gram, 52 cm en in 4 uurtje zonder enig medisch ingrijpen op de wereld gekomen :)

één jaar geleden

Vanochtend is onze Loïs geboren met 39+6. 3735 gram en 49 cm 🥰

één jaar geleden

Gisterochtend is onze mooi dochter Violet geboren met 37+1 om 05:24 uur. Ze is een heel klein popje en weegt 2260 gram en is 47 cm lang. Sinds vandaag zijn we thuis 🏠 . Ze doet het ontzettend goed 🥰

één jaar geleden

Gisteren om 16.40u braken onverwacht mijn vliezen tijdens het terrassen bij 38.1. Een spoedkeizersnede later was Elize er met 3245 gram en 50cm 🥰

één jaar geleden

Op 27 juli om 12:40 uur is Marit geboren. Het meisje had haast, dus we zijn blij dat de verloskundige nog op tijd was. Marit was bij de geboorte 48 cm en 3230 gram.

één jaar geleden

Gisteren 27-07-2022 is onze mooie dochter Nina Jade geboren, roepnaam : Nina. Een vervroegde geplande keizersnede vanwege een hoge bloeddruk. Ze was 49 cm en woog 3080 gram. Ondanks de opstartproblemen, doet ze het super goed en zijn wij super trots 🥰

één jaar geleden

27-07-2022 is onze dochter Eleanora (roepnaam Ella) om 11:23 uur geboren met een geplande keizersnede. Precies met 39 weken. Ze weegt 3170gram. Ze doet het heel goed! En morgen ochtend mogen we naar huis. Mama, papa en 2 oudste broers zijn super trots!! 💕

één jaar geleden

Vanmiddag, donderdag 28 juli om 15.00 is onze dochter geboren. Zo enorm snel dat papa zelfs te laat in het ziekenhuis was. (En ik ook bijna, ondanks dat het een autorit van 1 minuut is) Ik was er amper 5 minuten en een paar keer persen en ze was geboren. Dat we zo dichtbij wonen, was de enige reden dat ze nog naar het ziekenhuis gereden was. Na toucheren stonden we 30 seconden later al buiten. Helaas zat het vruchtwater vol meconium en ze wisten niet hoe lang al. Ze had ook koorts na de geboorte dus naar de couveuse en bloed prikken. We mochten gelukkig alsnog naar huis.

één jaar geleden

Vandaag, 29 juli, om 03.24 is onze dochter Noortje geboren. In het ziekenhuis, maar met eigen verloskundige had ik een droom bevalling. Ze woog 3146 gram en doet het super goed