5 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg! Wij gebruiken soms ook het babybad voor de peuter maar nooit aan gedacht dat daar ook bruisballen in zouden kunnen😱

2 maanden geleden

Wij gebruiken altijd gewoon van de action😅🫣 veel keuze ook btw Maar het bad is tot nu toe nog niet verkleurd. Mocht je soms in DL komen, bij de DM en Rossman hebben ze heel veel zakjes, met knetter poeder e.d. rond de euro Vinden ze hier ook geweldig. Geeft kleur en knetters. Misschien niet helemaal t antwoord op je vraag, maar dacht, als een goedkopere variant het bad al niet laat verkleuren, dan deze merk variant waarschijnlijk ook niet?

2 maanden geleden

Reactie op Blij-ei

Wij gebruiken altijd gewoon van de action😅🫣 veel keuze ook btw Maar het ...
Hebben zij ook een online winkel. Knetter spul klinkt erg aantrekkelijk

2 maanden geleden

Reactie op Gizmo93

Hebben zij ook een online winkel. Knetter spul klinkt erg aantrekkelijk
Ik gebruik zelf de "mein DM" app. Dan heb je ook kortingscoupons. Zag net toevallig ook bad klei😅 nooit van gehoord, dus moet er weer naar toe.. het is hier vlak over de grens. Je mag me gerust even een chatbericht sturen, ik moet er deze of volgende week naar toe, evt. Kan ik wat extra meenemen en je toe sturen mocht het online niet lukken. Ben daar verder niet bekend mee. Dan kun je vast online kijken wat je leuk lijkt. De foto die ik hierbij plaats, betreft 3 zakjes knetterspul

2 maanden geleden

Reactie op Blij-ei

Ik gebruik zelf de "mein DM" app. Dan heb je ook kortingscoupons. Zag net ...
Oh! Ik zie dat de Hema ook knetter badzout heeft (en kleur veranderend badzout) 50gr voor 1,99