9 Reacties

één jaar geleden

Met het RS virus dat nu heerst, geven kindjes soms ook over. Ik weet niet of hij meer klachten heeft maar zijn zoontje was flink verkouden, had koorts en gaf over. Het overgeven heeft zeker een dag of 5 op en af geduurd. Niet constant maar 1, 2, 3x per dag, afhankelijk van de dag. Soms sloeg het een dag over en dan gaf ie daarna weer over. Ik denk doordat ie slijm had ofzo. Verder at en dronk hij vrijwel niets en was slapen ook dra-ma-tisch.

één jaar geleden

Hersenschudding kan best. Ik heb ook een hersenschudding gehad nadat ik op mijn hoofd ben gevallen en moest daarna steeds overgeven.

één jaar geleden

Of het nou iets serieus is (hersenschudding/bloeding) of niet, een flinke val op je hoofd doet gewoon pijn… je lichaam geeft energie voor daar waar het het meest nodig is. Kan goed zijn dat het eerst ging om het virus te bestrijden, toen naar z’n koppie en nu weer naar het virus. Houd hem goed in de gaten en verwen hem maar lekker. En bij twijfel altijd bellen!

één jaar geleden

Buikgriep bij dede leeftijd duurt vaak een week tot 2 weken voordat ze hersteld zijn. Ik heb vanwege uitdroging ook met de kleine in het ziekenhuis gelegen, totaal zo'n 40x gespuugd. Daarna nog 6 dagen diarree en sporadisch spugen en daarna nog zo'n week hele slechte nachten, veel krijsen, af en toe snot en hoesten etc en pas na 2w dat ik denk het gaat weer beter. Snap je zorgen mbt hersenschudding en goed dat je zo alert bent geweest. Denk zelf dat je het mag proberen los te laten als artsen er ook gerust op zijn. Hopelijk knapt hij snel op!

7 maanden geleden

Hey, mijn baby is paar dagen geleden ook gevallen helaas. Mag ik jou wat vragen stellen ?

16 dagen geleden

Reactie op Flower🌸

Hey, mijn baby is paar dagen geleden ook gevallen helaas. Mag ik jou wat vr ...
Hi sorry mama. Ik had de 24baby app een tijdje niet meer gehad op m’n nieuwe telefoon. Is alles nog goed gekomen met je baby ?

15 dagen geleden

Reactie op rorying

Hi sorry mama. Ik had de 24baby app een tijdje niet meer gehad op m’n nieuw ...
Hallo, geen sorry💕 bedankt om te vragen het gaat hartstikke goed met men meisje, het was toen een enorme trauma voor me maar gelukkig heeft ze er niks van gehad..

14 dagen geleden

Reactie op Flower🌸

Hallo, geen sorry💕 bedankt om te vragen het gaat hartstikke goed met men m ...
Ah wat fijn om te horen! 😊 ja het is zeker even schrikken met zulke dingen!