10 Reacties

3 jaar geleden

Dit had mijn zoontje ook. Ook bij de dokter geweest en die zei ook eczeem, hij had ook een hele erge droge huid. Wij hebben zalf er toen voor gekregen en het is nu zo goed als verholpen!

3 jaar geleden

Ooooo oke zat het bij je zoontje ook op zijn hoofd enzo? Mijn dochter heeft ook een droge huid maar dit nog nooit mee gemaakt bij haar. Hij zei dat we er balneum zalf of een ander soort zalf voor droge huid er op moeten smeren maar vraag me af of het gaat helpen. In principe smeren we haar normaal in met zachte vaseline.

3 jaar geleden

Reactie op Hurmie134

Ooooo oke zat het bij je zoontje ook op zijn hoofd enzo? Mijn dochter heeft ...
Nee mijn zoontje had dat rode alleen op zijn buik en hals. Wel heeft hij ook heel erg last van berg. Voor de eczeem plekken hebben we een hormoon zalf gekregen en de rest van zijn lijfje smeren ik in met vaseline cetomacrogol.

3 jaar geleden

Mijn zoontje had dit op zijn rug, eczeem. Nu smeren we hem 's ochtends en 's avonds helemaal in om de huid vettig te houden en is het bijna helemaal weg!

3 jaar geleden

Had hij er voorafgaand misschien koorts? Zou ook vijfde of zesde ziekte kunnen zijn. Kinderziekte die ze allemaal een keer doormaken net als waterpokken

3 jaar geleden

Reactie op Daar

Had hij er voorafgaand misschien koorts? Zou ook vijfde of zesde ziekte kun ...
Ja ze heeft sinds maandag koorts gehad en flink hoog ook. Sinds donderdag was de koorts gezakt en vrijdag ochtend had ze dit. En nu heeft ze helaas weer koorts

3 jaar geleden

Omdat ik jouw eerdere berichtje heb gelezen van een paar dagen terug, en bij het zien van de foto denk ik meteen aan de zesde ziekte. Misschien kan je het even google en de symptomen vergelijken. Sterkte iig!

3 jaar geleden

Hier ook zoiets gehad. Kwam bij ons tegelijk met zijn eerste tandje. Toen zei de opvang ook dat ze aan de zesde ziekte dachten. Zag er ook zo uit als op jouw foto. De vijfde of zesde ziekte is vrij onschuldig, en ze zijn er gelukkig ook weer vrij snel weer vanaf.

3 jaar geleden

Reactie op jenn1991

Omdat ik jouw eerdere berichtje heb gelezen van een paar dagen terug, en bi ...
Ja de symptomen komen heel erg overeen en op haar buikje begint het nu weg te trekken. Dus denk ook zeker dat het de 6e ziekte is.

3 jaar geleden

Reactie op Jsjekejen

Hier ook zoiets gehad. Kwam bij ons tegelijk met zijn eerste tandje. Toen z ...
Ja het begint nu redelijk weg te trekken op haar buikje al bijna niets meer te zien gelukkig. Nu de rest nog dan is ze weer helemaal de oude.