24 Reacties

2 jaar geleden

Ik zal een linkje delen! Was er zo blij mee!

2 jaar geleden

Van Youha dubbele draadloze borstkolven! Ik heb ‘m en ben mega tevreden!

2 jaar geleden

Er zijn meerdere handsfree kolven maar misschien bedoel je de Youha?

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Youha the ins! Beste aankoop ooit hier! Werkt prima voor mij

2 jaar geleden

Bekijk Hunnybunny® Dubbele Borstkolf Electrisch – 12 Standen – Borstkolf Handsfree Kolven - 2x 180 ml op: https://www.bol.com/nl/p/hunnybunny-dubbele-borstkolf-electrisch-12-standen-borstkolf-handsfree-kolven-2x-180-ml/9300000117305194?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp zie dat hij nu in de aanbieding is!

2 jaar geleden

Ik doe die van mij ook weg. Alles is goed gereinigd.. als je interesse hebt let me know.🙃

2 jaar geleden

Super fijn! Dank voor de reacties. Direct de youha besteld (kan nog 100 euro terug krijgen dit jaar op mn zorgverzekering!

2 jaar geleden

Reactie op xmagnoliax

Bekijk Hunnybunny® Dubbele Borstkolf Electrisch – 12 Standen – Borstkolf Ha ...
Ik heb er zo eentje, maar ik vind die echt niet sterk genoeg

2 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Ik heb er zo eentje, maar ik vind die echt niet sterk genoeg
Oh meen je, wat gek. Zoveel dubbele verhalen. Mijn ervaring is echt positief. Had wel echt last van overproductie dus misschien geen “normale” ervaring ermee..

2 jaar geleden

Reactie op xmagnoliax

Oh meen je, wat gek. Zoveel dubbele verhalen. Mijn ervaring is echt positie ...
Ah oke!

2 jaar geleden

Ik zie dat je al een hebt besteld! Maar als je Googled op handsfree kolf of wearable kolf vind je er heel veel. Ik heb tijdens het kolfconsult ook een van Horigen uitgeprobeerd. Uiteindelijk toch voor de Elvie gekozen. Is een dure aanschaf, maar zo blij mee.

2 jaar geleden

Ik ben supertevreden over de horigen chicture at work! Met mijn oude kolf kolfde ik op een goede dag 180 ml en met deze kolf in 10 min gewoon 280 ml!! Dat was wel m'n record hoor🤣

2 jaar geleden

Tweedehands Elvie? 😅 ik heb een enkele te koop!

2 jaar geleden

Youha ins!

2 jaar geleden

Ik ben fan van Youha the Ins! 😄

2 jaar geleden

Hier ook fan van Youha the Ins, heeft ook lekkere grotere reservoirs👍🏻

2 jaar geleden

Nog een vraag jullie de kolven in een voedingsbh? Of in een aparte bh? En welke is dan handig?

2 jaar geleden

Reactie op project Dusseldorf

Nog een vraag jullie de kolven in een voedingsbh? Of in een aparte bh? En w ...
Ik doe de youha in mijn normale voedingsbh. Je hebt ook van die verlengstukjes die je aan je bh bandje kan klikken als je gaat kolven.

2 jaar geleden

Ik heb de Nutrea easyflow. Heel tevreden over. Heb gewoon een simpele sport bh aan en dat gaat prima.