17 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb geen ervaring hiermee me kleine slaapt elke nacht erg goed door. Vanaf het begin al. Maar moest wel heel hard lachen om je topic titel 🙈🤣🤣🤣
3 jaar geleden
Voor dat hoesten zou je evt lekker kunnen douchen samen voordat hij naar bed gaat. Dit werkt ontspannend op de longen. Helaas kan van alles de oorzaak zijn van het slechte slapen. Slaapregressie, sprong, ziekjes... Wij hebben onze knul strak ingepakt, zodat hij minder woelt. Hij kon zichzelf uren wakker houden met zijn armen. Nu komt hij nog 2 a 3 keer snachts en dat is vergeleken met het begin al fantastisch. Heel veel succes samen!
3 jaar geleden
Reactie op YanaYana
Voor dat hoesten zou je evt lekker kunnen douchen samen voordat hij naar be ...
Dat is misschien slim. Of in bad, dat vindt hij ook erg leuk. Ik vrees dat het een beetje een combinatie van alles is, hij is sowieso ziek. Afgelopen week een combinatie van diarree, hoge koorts, hoesten, volle neus. Wij hadden allebei corona, dus hij misschien ook. En hij is dus mega druk met het rollen naar zijn buik, hij ligt om de haverklap op zijn buik, maar terug lukt nog niet echt dus onhandig. Ik overwoog vannacht om zo'n lakentje aan te schaffen waarmee hij strak ligt ingestopt (gewone lakens schopt hij af), maar hij mag erg graag op zijn zij slapen dus ik weet niet of ik hem een lol doe met instoppen in rugligging...
3 jaar geleden
Reactie op fgru
Dat is misschien slim. Of in bad, dat vindt hij ook erg leuk. Ik vrees dat ...
Als hij niet het hele bedje door gaat zou je een slaaptunnel kunnen proberne. Geeft ook druk en is stuk goedkoper.
Ik heb voor mijn dochter zo'n lakentje van nunki. En zodra ik de rits dicht maak heeft ze rust indr benen.
3 jaar geleden