20 Reacties

één jaar geleden

Mijn nicht doet vaseline erop werkt volgens haar perfect

één jaar geleden

Steam boter is verzorgend en vet. Geen alcohol toegevoegd dit werkt uitdrogen en trekt in. Vaseline ligt vooral op de huid

één jaar geleden

*shea boter

één jaar geleden

Moedermelk. Of shea boter.

één jaar geleden

Mustela op basis van avocado 😍 en ruikt lekker. En helpt echt! Gebruik het nog bij m'n peuter ook!

één jaar geleden

Misschien dit?

één jaar geleden

Kokosolie of borstvoeding! Anders nog lanoline of sheabutter als je dat hebt. Wij gebruiken overal kokosolie en borstvoeding voor 😊

één jaar geleden

Sheabutter en kokosolie kan je kopen op biomom.nl

één jaar geleden

Lipikar baume van la roche posay zowel voor eczeem als schrale wangetjes. Hier smeer ik mijn zoontje er mee in na het baden omdat z’n huidje zo droog is

één jaar geleden

Borstvoeding en de tepelzalf van medela, van die 100% lanoline zalf. Je kunt trouwens beide dingen ook voor jezelf gebruiken als je droge plekken hebt🙃 Overigens smeer ik op aanhoudende droge plekken cetomacrogol zalf. Dat helpt als bovenstaande dingen niet helpen! https://www.etos.nl/producten/etos-cetomacrogol-creme-100-gr-120211662.html?gclid=Cj0KCQiAyracBhDoARIsACGFcS6jK4whm0hleKkvsmfH0rrutuLer354ntbqPWv06PKhDN1aDKBC1HgaAki3EALw_wcB

één jaar geleden

Vaseline werkt super goed!

één jaar geleden

Reactie op Mikjej

Sheabutter en kokosolie kan je kopen op biomom.nl
Hier haal ik ook altijd alles. Heel erg te vreden met de producten!

één jaar geleden

Crème van de apotheek die hebben wij gekregen vaseline linetto of hoe je dat ook schrijft

één jaar geleden

Reclame

één jaar geleden

Ik heb wel eens gelezen dat het belangrijk is dat er geen water in je product zit, want dat kan dan weer juist bevriezen ofzo. Dan zou je even op de ingrediënten lijst moeten kijken of dat erin zit.

één jaar geleden

Vaseline Lanette. Topspul!

één jaar geleden

Ik heb de weer-en-wind-balsem van Weleda 😊