14 Reacties

vorig jaar

Kijk eens op Shein. Heb je veel zachte elastiekjes. Ik vind ze heel fijn.

vorig jaar

Ik knip de kleine elastiekjes door met een nagelschaartje, dan hoef je ze er eigenlijk alleen maar uit te draaien. Werkt hier super goed. Heb ookal gekeken naar andere, maar ze zijn allemaal te groot nog.

vorig jaar

Je hebt op Ali een soort haakjes waar een klein mesje in zit. Als je dan het elastiekje aan 1 kant losmaakt, kan je het met het haakje doorsnijden en gaat het er makkelijk uit

vorig jaar

Reactie op Bysaa

Je hebt op Ali een soort haakjes waar een klein mesje in zit. Als je dan he ...
Dit! Op bol.com ook nu

vorig jaar

Ik gebruik deze bij onze dochter, Bekijk Gekleurde Haarelastiekjes - 100 stuks - Pastel - Ø 20mm - 2mm Dik - Elastiek - Haar Accessoires - Kinderen - Peuter - Baby - Meisjes - Dames - Gift - Cadeau op: https://www.bol.com/nl/p/gekleurde-haarelastiekjes-100-stuks-pastel-o-20mm-2mm-dik-elastiek-haar-accessoires-kinderen-peuter-baby-meisjes-dames-gift-cadeau/9300000061855314?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp.

vorig jaar

Reactie op Lbaby2

Dit! Op bol.com ook nu
Hoe heet zo'n ding? Alsin: waar moet ik op zoeken? Haha

vorig jaar

Reactie op Rnrs12

Hoe heet zo'n ding? Alsin: waar moet ik op zoeken? Haha
Elastiek mesje kan je het wel op vinden. €0,75 bij temu, €6 bij Bol🤣

vorig jaar

Reactie op Petra0501

Ik gebruik deze bij onze dochter, Bekijk Gekleurde Haarelastiekjes - 100 st ...
Zoiets heb ik ook van de zeeman. Helaas trekt ze nu alles uit haar haren🫥

vorig jaar

Tornmesje!

vorig jaar

Inhoud verwijderd - reclame maken is niet toegestaan

vorig jaar

Reactie op Bysaa

Elastiek mesje kan je het wel op vinden. €0,75 bij temu, €6 bij Bol🤣
Ja I know, maar ben zelf tegen kopen bij Temu dus dan maar wat meer neertellen 😅

vorig jaar

Clip & go

vorig jaar

Dit zijn fijne kleine van Zenner! Bij mijn Kruidvat lagen deze in andere kleuren (donkergroen, grijs, rood, zwart met glitterdraad) in de bak met een 75% sticker. De verpakking was wel anders, gewoon alle elastiekjes bij elkaar met een plasticje erdoor. Dus voor een verpakking betaalde ik maar € 0,50.

vorig jaar

Reactie op Nouk92

Clip & go
Inhoud verwijderd door Sem - reclame maken is niet toegestaan