9 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Ik volg ook

2 jaar geleden

Hi. Niet deze specifiek. Maar wel net in spanje geweest met nieuwe cabino reisbuggy en de volgende conclusies getrokken. Zwart is niet handig. Wordt loei heet. Zonnekap was totaal ontiereikend. Zoon is nog jong en dus klein en zat te laag om goed beschermd te worden. Let dus op een goede lage zonnekap of verlengstuk. Mandje onderin is echt krankzinnig handig op vakantie. Die had stuk groter gemogen. Verder was de opgevouwen maat niet wat ze hadden opgegeven. Helaas. Gelukkig mocht ie toch mee de cabine in.

2 jaar geleden

Moet wel zeggen dat ik spijt heb van die dure Joolz van 1400€. Achteraf had ik gewoon moeten dragen tot 6 mnd en daarna met reisbuggy verder. Vind de joolz nu absurd groot ding. Echt totaal niet nodig. Zo’n reisbuggy is gewoon top!

2 jaar geleden

Ben ook benieuwd of er nog meer ervaringen zijn 🤗

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Ik heb deze via de Kruidvat actie. Prima ding, vouwt klein op. Kan een grote tas in het mandje en zitting kan in slaapstand. Mijn zoontje van 9 maanden is nog wel wat te klein om er goed rechtop in te zitten, dan zakt hij een beetje weg omdat het riempje tussen de benen wat verder naar voren zit. Op de groei dus. Zou er niet de volle prijs voor betalen, maar dat zou ik voor geen enkele buggy doen. Blijven toch allemaal rammel dingen in vergelijking met een kinderwagen met zitje.

2 jaar geleden

Reactie op ennas mam

Moet wel zeggen dat ik spijt heb van die dure Joolz van 1400€. Achteraf ha ...
Ik ben juist heel erg blij met beiden. De buggy is minder stevig en fijn voor haar maar top voor tripjes of even de stad in met de fiets. En de gewone kinderwagen is robuust en degelijk en rijdt veel beter. Dus wanneer het even kan gaat die mee en niet de reisbuggy.

2 jaar geleden

De buggy via Kruidvat actie gekocht. Mijn zoontje van 2 jaar (15kg) zit niet lekker rechtop in de buggy. De hoogste stand is alsnog een halve lighouding en zit daardoor niet lekker. We hebben provosorisch een plank tussen het frame geplaatst zodat hij wel beter rechtop zit. Geen aanrader maar tja we wilden naast onze dure Joolz wagen gewoon een simpele betaalbare voor vakantie etc hebben.