6 Reacties
één maand geleden
Hier ook dochter van 2 jaar en 2 maanden. Laatste tijd ook rommelig met slapen. Wilde niet meer naar bed dus hebben we de gok gewaagd en haar ledikant omgewisseld voor een groot (1 pers) bed. Was even spannend maar ze is er heel trots op. Soms moeten we er even bij blijven zitten totdat ze slaapt maar ze doet het heel goed
één maand geleden
Here we bought her a new bed, the one that are floor-level.
We showed her saying: "oh, look, Kailash has a new bed! This is a big-girl's bed, wow! Do you want to go and try your new bed?" And she has been loving it, but she is still fighting the bedtime routine..
één maand geleden
Hier soortgelijke situatie. Nooit een goede slaper geweest.... Na de zomer 1 pers bed. Leek even beter te gaan om vervolgens ineens over te slaan en weer bij mij in bed beland.
Ook weer.meerdere keren.per nacht wakker (gelukkig geen 7 keer per nacht dat was.hier echt lange tijd geen uitzondering).kind nummer 3 en is zo maar dan ook zo een slechte slaper. Echt ten einde raad helaas.
Enige tip die ik.heb probeer een ander bedje. Soms helpt het gevoel niet 'vast' te zitten in een ledikant maar als ze altijd tussen jullie in ligt is er helaas ook nog een ander probleem.
24 dagen geleden
Hier zijn we over gestapt op een campingbedje (wel 1 die 25kg kan hebben en niet maar 15 zoals de meeste) met een matrasje erin die aan de onderkant open geritst kan worden. Gezegd tegen hem je hebt een nieuw bed en ook laten "helpen" met opzetten, nu ga ik er met hem inliggen samen nog een boekje lezen en dan wacht ik tot hij in slaap valt en kan ik zonder problemen eruit. Hij staat nog wel naast ons bed aan mijn kant.