9 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook Hero comfort, maar hier alsnog obstipatie. Wij gebruiken overigens gewoon de Philips Avent met speen nummer 1. Voor de rest geen tips.

3 jaar geleden

Speen Y is die niet voor pap?

3 jaar geleden

Speen Y is voor pap. Ik zou de fase 2 speen proberen

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook Hero comfort en gebruiken dr Browns fase 2 speen. Als die te langzaam gaat kan je nog difrax maat M speen proberen. Onze dochter heeft een flinke zuigkracht dus difrax gaat weer te snel (past wel op de dr Browns fles). De fase 2 speen moeten we soms even in knijpen zodat hij weer doorloopt maar tot nu toe geen betere optie gevonden. Onze dochter heeft ook last van obstipatie, ik heb niet het idee dat het met deze voeding minder is geworden (we gebruiken hem tegen spugen en tegen krampjes), maar voor ieder kindje kan het weer wat verschillen.

3 jaar geleden

Reactie op lipi

Speen Y is die niet voor pap?
Ja dat klopt, op internet had ik gelezen dat of een drie standen speen of de pap speen goed was voor deze voeding maar veel te groot voor onze kleine hummel 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Ava89

Wij gebruiken ook Hero comfort en gebruiken dr Browns fase 2 speen. Als di ...
Ah super ! Bedankt voor de info en tips we gaan er mee aan de slag

3 jaar geleden

Extra water bij de voeding doen?

3 jaar geleden

De avent naturel fles met draaispeen! Werkt hier perfect. Start op gaatje 1 en als de voeding wat dikker wordt ga ik naar gaatje 2

3 jaar geleden

Reactie op catlover05

Extra water bij de voeding doen?
Het idee van deze voeding is dat het wat dikker is door JBPM, zodat kindjes minder last hebben van spugen/reflux dus met extra water hef je dat effect weer op 馃槄