6 Reacties

3 maanden geleden

Ahhw mama wat ontzettend zwaar zeg. Het klinkt wel alsof de verandering naar het kinderdagverblijf haar goed doet en dat jullie daar veel plezier van gaan beleven. Neemt niet weg dat het nu super zwaar voor jullie is. Dikke kans dat ze al die prikkels even niet zo goed verwerkt? Ik hoop dat het slapen snel weer beter gaat, het enige wat ik echt kan zeggen is hou vol, het is een fase, maar dat zijn van die lekkere dooddoeners. Sterkte mama❤️

3 maanden geleden

You can do it Momma! Zelf een jongetje van 2 jaar (aug) die in de nacht schreeuwend wakker wordt (na drukke dagen, anders niet). Ik heb t maar opgegeven en hij komt dan lekker naast me slapen. Doe wat goed voelt. En het allerbelangrijkste. Je kan het 🩷 je bent niet alleen

3 maanden geleden

Reactie op _xkb

Ahhw mama wat ontzettend zwaar zeg. Het klinkt wel alsof de verandering naa ...
Ja we zijn dankbaar dat er een medische kinderdagverblijf bestaat en ze doet het super goed. Vandaag de eerste dag zonder mama en papa. En ze deed het heel goed. Maar het is zo zwaar. Ik heb zoveel verdriet en ben zo op. Ik denk ook dat het de prikkels zijn die ze lastig kan verwerken. Ik hoop dat het snel beter zal gaan. Want met 36 uur werken erbij is het best wel zwaar. Dankjewel voor je lieve berichtje ❤️❤️

3 maanden geleden

Reactie op Jan Jan

You can do it Momma! Zelf een jongetje van 2 jaar (aug) die in de nacht sc ...
Ja ik doe mijn best. Voorheen kon ik haar tussen ons in leggen en sliep ze maar dat werkt helaas nu ook niet in deze periode. Ik hoop dat het slapen snel beter gaat. Dankjewel voor je lieve berichtje ❤️❤️

3 maanden geleden

We zaten een paar weken geleden ook in zo’n heftige slaapperiode, duidelijk een slaapregressie met grote mentale ontwikkeling. Duurde paar weken. Duurde erg lang voordat ze wou slapen en als ze dan in de nacht wakker werd; sliep ze niet verder, ook niet bij ons in bed. Toen op een gegeven moment maar geprobeerd om vanaf het begin bij ons in bed in slaap te vallen, en dat werkte bij ons heel goed. Zij blij want haar behoefte aan nabijheid werd vervuld en wij blij omdat we beter sliepen. Klinkt alsof jullie kleine man ook veel te verwerken heeft. Het wordt beter, echt! Sterkte mama! 🍀

3 maanden geleden

Ik gok dat het prikkelberwerking is. Ons zoontje gaat sinds 3 weken naar de peuterspeelzaal en als hij daarvan thuis komt gaat hij in de middag niet slapen (hij slaapt normaal 2 uur). Hij roept dan dingen die hij heeft mee gemaakt, ik krijg hem echt met geen mogelijkheid tot slaap. Ik hoop dat het snel beter gaat voor je en je doet het zo mega goed! Succes de komende tijd ❤️