Momenteel draagt ons zoontje in de winter rompers met lange mouwen en een trui erover. Bij zindelijkheidstraining is die romper nogal lastig dus dachten we over te schakelen om onderhemdjes maar hoe doe je dat juist? Doen jullie tussen de trui en onderhemdje nog een t-shirt?
Doen wij wel. Een onderhemd+T-shirt + trui. Is dat echt te warm dan alleen een fijn zacht t-shirt lange mouw met een trui. En altijd een onderbroek over de luier heen. Zodat onze dochter het concept onderbroek leert kennen met aan en uittrekken.
Hier heeft onze dochter al sinds de zomer een onderlijfje aan ipv body.
Ik heb er nu met lange mouwen gekocht wel dus das een stuk warmer dan die mouwloze.
Ik ben al ruim een jaar gestopt met de romper en overgeschakeld naar een onderbroek over de luier. Een hemdje vind ik nu echt nog te warm. Hij krijgt gewoon een t-shirt met lange mouwen of een trui aan, niets eronder!
Laatste rompers waren hier maar 80-86, bij beide kinderen hierna overgestapt naar onderbroek en hemd. Hier lopen zo altijd met een hemd aan en als het warm is T-shirt uit en loop maar in het hemd
Met de volgende beredenering zit je meeste goed. Vergelijk met wat je zelf draagt.
Is een hempje en trui voldoende dan geldt dat waarschijnlijk ook voor je kindje.
Je kan natuurlijk nog altijd een laagje uit doen als ze echt niet kunnen stilzitten. ;-)
Hoe dan ook doe je het goed mama.
Gewoon wat volwassen mensen ook dragen 😅 t-shirt of tshirt met lange mouwen onder trui afhankelijk van het weer. En alles hangt ook af van je kindje of die het snel te koud of te warm heeft of je een extra laag doet