10 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb denk ik wel 3 weken lang paracetamol geslikt. Weet van mij zelf dat ik een hoge pijngrens heb maar na ook een knip en de vacuüm heb ik echt veel last gehad. Je merkt vanzelf wanneer het beter gaat en je minder kan slikken. Geef het wel goed de tijd want de vacuüm en knip is niet niks.
3 jaar geleden
Bij mij raadde de vroedvrouw na de knip ibuprofen aan ipv paracetamol, omwille van de ontstekingsremmende werking. Ik reageerde hier ook beter op dan op de paracetamol. De eerste 10 dagen nam ik er een om de 8u, daarna nog een aantal dagen een als ik ging slapen. Ik geef wel flesjes en geen bv, geen idee of dat uitmaakt
3 jaar geleden
Ik heb 2 weken 2 per 6 uur geslikt en daarna het afgebouwd in ongeveer een week tijd, maar het kan echt geen kwaad om het te slikken als de pijn nog te hevig is
3 jaar geleden
Het is niet gek om 2/3 weken paracetamol te slikken hoor. Gewoon kijken wat voor jou fijn voelt. Als de pijn dragelijker wordt, dan van 4x per dag 2 stuks naar 3x per dag 2 stuks, etc. Beter zo dan over gaan naar 1 stuk, wat werkt toch minder goed op die manier. (Ben verpleegkundige in het ziekenhuis, dus weet wel wat over pijnstilling! ;-)
3 jaar geleden
Ik heb een totaalruptuur, ben geknipt en vacuüm gehad. Slik ook nog elke dag om de 6 uur 2 paracetamol. Kan echt nog niet zonder. En neem medicatie waardoor mijn ontlasting vloeibaar blijft😬
Ik ben ook totaal niet van de medicijnen maar kan op dit moment echt niet zonder.