10 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik ze na een keizersnede nog steeds. Mij is de tip gegeven af te bouwen naar 2 per 8 uur ipv meteen 1 per 6 uur.

3 jaar geleden

Ik heb denk ik wel 3 weken lang paracetamol geslikt. Weet van mij zelf dat ik een hoge pijngrens heb maar na ook een knip en de vacuüm heb ik echt veel last gehad. Je merkt vanzelf wanneer het beter gaat en je minder kan slikken. Geef het wel goed de tijd want de vacuüm en knip is niet niks.

3 jaar geleden

Bij mij raadde de vroedvrouw na de knip ibuprofen aan ipv paracetamol, omwille van de ontstekingsremmende werking. Ik reageerde hier ook beter op dan op de paracetamol. De eerste 10 dagen nam ik er een om de 8u, daarna nog een aantal dagen een als ik ging slapen. Ik geef wel flesjes en geen bv, geen idee of dat uitmaakt

3 jaar geleden

Ik heb ook knip en vaccuum gehad. 2 weken pct geslikt! Ik probeerde ook na een week af te bouwen maar dat was te pijnlijk. Na die 2 wk vergat ik het steeds en was het ook niet meer pijnlijk. Succes!

3 jaar geleden

Ik heb 2 weken 2 per 6 uur geslikt en daarna het afgebouwd in ongeveer een week tijd, maar het kan echt geen kwaad om het te slikken als de pijn nog te hevig is

3 jaar geleden

Ik heb het geslikt tot ongeveer 12 dagen denk ik, daarna was het echt veel beter te doen. Die paar dagen extra zijn echt geen probleem!

3 jaar geleden

Het is niet gek om 2/3 weken paracetamol te slikken hoor. Gewoon kijken wat voor jou fijn voelt. Als de pijn dragelijker wordt, dan van 4x per dag 2 stuks naar 3x per dag 2 stuks, etc. Beter zo dan over gaan naar 1 stuk, wat werkt toch minder goed op die manier. (Ben verpleegkundige in het ziekenhuis, dus weet wel wat over pijnstilling! ;-)

3 jaar geleden

Ik heb een totaalruptuur, ben geknipt en vacuüm gehad. Slik ook nog elke dag om de 6 uur 2 paracetamol. Kan echt nog niet zonder. En neem medicatie waardoor mijn ontlasting vloeibaar blijft😬 Ik ben ook totaal niet van de medicijnen maar kan op dit moment echt niet zonder.

3 jaar geleden

Ik heb pijnstillers genomen zolang dat de pijn niet verdraagzaam was. Ik mocht 3x per dag ibuprofen 600 combineren met 4x per dag dafalgan.

3 jaar geleden

Je hebt ook natuurlijke pijn bestrijding. Dit heet Weimerinde of te wel wilgen barst pillen, ze zijn te koop op een Duitse site Herbafit. Ik gebruik die altijd. Helpt echt en 100% natuurlijk