8 Reacties

4 maanden geleden

Mijn dochter gaat vanaf dat ze 4 maanden was ook 3 dagen in de week naar opvang en zij vindt het er heerlijk. Ik heb me ook weleens schuldig gevoeld, maar daardoor kunnen we ook nog meer leuke dingen doen op de dagen dat we met z’n allen wel thuis zijn.

4 maanden geleden

Onze kinderen altijd 2 dagen opvang gehad. Als wij een dag vrij hebben, maar niet weg gaan, dan gaan ze zelfs gewoon naar de opvang. Ze vinden t daar fantastisch, staan te springen als ze daarheen mogen.

4 maanden geleden

Mijn zoontje gaat 1 dag naar de opvang en 2 dagen naar de oma's. Sinds mei ook 1 ochtend peuterspeelzaal. Hij vind het fantastisch om met andere kinderen samen te zijn

4 maanden geleden

Onze meiden gaan ook 3 dagen in de week..altijd met veel plezier

4 maanden geleden

Hier gaan ze ene week 4 keer in de week en andere keer 5 keer in de week. De keer dat ze 4 keer heen gaan zijn we allemaal op die vrijdag vrij. Ze gaan van 7 tot 1 uur heen. Zo kan ik werken en me man ook gewoon. De oudste gaat nu nog alleen heen oktober gaat de jongste ook heen. Maar de oudste vind het hartstikke leuk dus zielig is het absoluut niet. Ze had er ook zo'n zin in naar 3 week zomervakantie. Stond gewoon te springen. En blijf erbij dat ze heel erg veel leren op een opvang en heel goed is voor de ontwikkeling. Denk dat je over die ene dag meer echt geen zorgen hoeft te maken

3 maanden geleden

Onze kinderen gaan 1 dag in de week naar de opvang. Ik werk zelf maar 18u.

3 maanden geleden

Mijn zoon en dochter gaan twee dagen naar de opvang en één dag werk ik thuis en komt een familielid bij ons thuis oppassen. Dus die dag heb ik nog best veel contact met ze. Mijn zoon van net 3 gaat daarnaast ook nog een ochtendje naar de peuterspeelzaal.

3 maanden geleden

Altijd 5 dagen naar de opvang en nu hij naar school gaat vanaf 2,5 jaar (België) ook 5 dagen naar school (woensdag halve dag) niks schuldgevoel , ik voel me eerder schuldig als hij een dag daar moet missen en hij leuke activiteiten mist !