7 Reacties

3 jaar geleden

Heel herkenbaar Ik zet alles in de agenda van mijn telefoon met een alarm.. Zelfs als ik iets moet kopen etc. Of zoals vandaag, een pakketje ergens moet ophalen. Hup, in de telefoon met alarm

3 jaar geleden

Reactie op PetraP

Heel herkenbaar Ik zet alles in de agenda van mijn telefoon met een alarm ...
Ja ik had het in de agenda gezet maar niet in me agenda gekeken 馃檲馃槀 dat vergeet ik zelfs. Ik heb ook een whiteboard op de wc hangen maarja dan moet ik het wel opschrijven.. nu ook een alarm gezet voor maandag opnieuw afspraak bij de fysio

3 jaar geleden

Ja ik had het in de agenda gezet maar niet in me agenda gekeken 馃檲馃槀 dat ve ...
Vreselijk he. Ik zet alles in mijn telefoon. Schrijf het op 茅n geef het dan nog door aan anderen (zoals mijn man) om mij te herinneren.. 馃珷

3 jaar geleden

Reactie op PetraP

Vreselijk he. Ik zet alles in mijn telefoon. Schrijf het op 茅n geef het dan ...
Ik heb aan me moeder ook gevraagd iets te onthouden wat ik nog moet kopen 馃ぃ helaas mijn man onthoud dat niet 馃檲

3 jaar geleden

Ik schrijf ook alles op op papier of in mijn telefoon qua bv boodschappen of wachtwoorden (je wilt niet weten hoe vaak ik op wachtwoord vergeten klik terwijl ik 2 dagen ervoor een nieuw wachtwoord heb aangemaakt 馃槶馃槀. Verder heb ik een whiteboard in de gang hangen voor afspraken en alles wat in me opkomt wat ik moet doen of niet moet vergeten schrijf ik gelijk op!

3 jaar geleden

Ik zet ook alles in mijn agenda op mijn telefoon. En daar maar vaak op kijken of ik niks vergeet Ik ben nu nog niet aan het werk, maar daar werk ik altijd met lijstjes.. de simpelste dingen stonden erop maar dan had ik wel alles gedaan.. 馃槄

3 jaar geleden

Toen ik net begon met werken na mijn verlof had ik dit ook. Mijn hoofd moest echt wennen van baby modus naar alles door elkaar modus 馃槄 en ik merk nog steeds dat ik veel dingen vergeet die ik voorheen echt niet vergeten zou hebben. Heb me er maar bij neergelegd en gebruik nog meer lijstjes dan voorheen 馃槀