3 Reacties

3 jaar geleden

Snap hoe je je voelt maar je kunt niet meer doen dan het inderdaad in de gaten houden. Zulke dingen gaan -hoe vervelend ook- nog wel vaker gebeuren en je zult vaak hetzelfde advies krijgen. Als ze gelijk huilen is dat meestal een goed teken en een normale reactie. Als je baby nu verder geen alarmerende symptomen laat zien dan zou ik 'm weer lekker laten slapen. Waarschijnlijk wordt hij nog regelmatig wakker in de nacht? Dan kun je checken of hij nog steeds normaal reageert. Als het jou rust geeft kun je er ook voor kiezen 'm zelf wakker te maken om het uur/om de paar uur maar denk dat dat niet nodig is. Hij ligt vlakbij jullie dus je kunt 'm zo goed in de gaten houden. https://www.thuisarts.nl/val-of-klap-op-hoofd/mijn-kind-is-op-hoofd-gevallen-of-heeft-klap-tegen-hoofd-gehad-tot-en-met-15

3 jaar geleden

Ik kan me voorstellen dat dat schrikken is! Ook baby’s kunnen veel hebben… ik heb mijn dochter uit bed laten vallen… uiteraard niet zo jong maar was met een maand of 4 van een hoogte van 75 cm… voel je je knap schuldig en stom Meer dan in de gaten houden kan je niet doen. Hoe is het verder gegaan vannacht?

3 jaar geleden

Reactie op Ess_87

Ik kan me voorstellen dat dat schrikken is! Ook baby’s kunnen veel hebben… ...
Hij heeft niet echt overgegeven (alleen wat gespuugd na z'n voeding) en reageert nog wel normaal. We moeten hem alleen wel wakker maken voor z'n voeding, maar dat was voor vannacht ook wel eens nodig. Hij drinkt nog wel goed. Hij heeft nu nog zo'n klein hoofdje, dus dat maakt het ook zo spannend...