Vandaag 28 weken zwanger en de laatste dagen druk bezig met het ontwerpen van een geboortekaartje voor onze kleine man. Aangezien wij een hond en kat hebben die echt onderdeel zijn van de familie willen wij hun ook graag benoemen op het kaartje. Hebben jullie tips hoe we dat op een leuke maar subtiele manier kunnen doen? Op een aantal sites kun je wel een hondenpootje plaatsen maar geen kattenpootje...
Kom maar op met de leuke idee毛n 馃グ
Wij hebben 3 katten dus aan de voorkant een silhouet van een kat staan en aan de binnenkant 3 pootjes (helaas ook honden pootjes) in verschillende grootes
Ik ben ook toevallig op zoek naar een geboortekaartje met mijn 2 honden erop als silhouet. Nog niet iets gevonden waar ik helemaal tevreden mee ben. Dus als iemand tips heeft 馃槉
Onze hond betekent ook heel veel voor ons en we wouden dan hem dan uiteraard ook bij het geboortekaartje betrekken.
We hebben onze hond Lou dus mee op de tekening laten zetten en op de achterkant zal de naam van ons zoontje staan, met daaronder
"Grote vriend van Lou" (onze hond). We laten hier geen pootje bijzetten, want iedereen die een geboortekaartje krijgt van ons, kent onze hond, dus dat was een beetje overbodig 馃槉