9 Reacties

4 jaar geleden

Aan de binnen-/achterkant een silhouette met z'n 3en3

4 jaar geleden

Dit was de voor kant bij de geboorte van mijn dochter. Mijn schoonzus had het getekend

4 jaar geleden

En deze word het nu bij mijn 2de dochter. Mijn eerste dochter haar silhouet en de silhouet van de hond

4 jaar geleden

Wij hebben 3 katten dus aan de voorkant een silhouet van een kat staan en aan de binnenkant 3 pootjes (helaas ook honden pootjes) in verschillende grootes

4 jaar geleden

Oh grappig dat andere hier ook aan denken. Wij doen een silhouet van onze katten. En dan ook een silhouet van onze kinderen

4 jaar geleden

Ik ben ook toevallig op zoek naar een geboortekaartje met mijn 2 honden erop als silhouet. Nog niet iets gevonden waar ik helemaal tevreden mee ben. Dus als iemand tips heeft 馃槉

4 jaar geleden

Wij hadden het vorige keer in de tekst meegenomen馃榾: Tussen katten, speelgoed en de hond kruipt Lieke hier binnenkort ook rond.

4 jaar geleden

Wij hadden de hond erop bij de vorige. Een kaartje die je kon open slaan en binnenin links stond een silhouette van onze hond in het gras.

4 jaar geleden

Onze hond betekent ook heel veel voor ons en we wouden dan hem dan uiteraard ook bij het geboortekaartje betrekken. We hebben onze hond Lou dus mee op de tekening laten zetten en op de achterkant zal de naam van ons zoontje staan, met daaronder "Grote vriend van Lou" (onze hond). We laten hier geen pootje bijzetten, want iedereen die een geboortekaartje krijgt van ons, kent onze hond, dus dat was een beetje overbodig 馃槉