9 Reacties
4 maanden geleden
Hi! Hier nog een kleine dame die het in de avond en nacht lekker bezig is.... Ik lees en voel met je mee!
4 maanden geleden
Wij hebben deze nachten ook gehad toen hij 21 maanden was.
En wat er nu was ... Geen idee 🤷🏻♀️. Hij wilde echt niet meer in zijn kamer en werd alleen rustiger als hij naar een andere kamer ging. Soms leek het wel alsof hij nog half sliep.
Is gelukkig na 2/3 weken opeens overgegaan. Wij dachten toen aan nachtangsten. Probeer zelf zo rustig mogelijk te blijven ook al is dit soms erg lastig. Hier hielp het om gelijk de kamer uit te gaan en echt te kletsen tegen hem zodat de focus niet meer op slapen lag. Klinkt misschien gek maar hij moest echt uit zijn histerie komen.
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe1008
Wij hebben deze nachten ook gehad toen hij 21 maanden was.
En wat er nu wa ...
Oke dat zou heel goed kunnen dat dat het misschien is. Ik probeer meestal gelijk eruit te gaan maar vaak is ze dan al zo wakker dat het 3 uur duurt voordat ze weer slaapt. Volgende week gaan we op vakantie. Ik hoop echt dat het dan niet zo gaat.
4 maanden geleden
Reactie op Hurmie134
Hoelang houd ze het bij jullie vol om door te gaan? Hier is ze alweer bezig ...
Vanaf dat ze op bed ging gister, dat was rond 8 uur. Toen heeft ze misschien 20 minuten geslapen, werd ze wakker en wilde absoluut niet meer slapen of alleen in het kamertje zijn. Uiteindelijk ging ze weer slapen rond 2/half 3. Dus we zijn zo'n 6/6 en een half uur bezig geweest haar in slaap te krijgen... Niks hielp. Ook haar naar beneden halen niet. Toen was het even goed maar toen ze weer op bed ging bleef ze maar weer omhoog komen.
4 maanden geleden
Reactie op Hurmie134
Oke dat zou heel goed kunnen dat dat het misschien is. Ik probeer meesta ...
Ik duim met je mee 🙌🏻 fijne vakantie alvast ☀️
4 maanden geleden
Reactie op BlackFairy
Vanaf dat ze op bed ging gister, dat was rond 8 uur. Toen heeft ze misschie ...
Oooo meid wat moelijk zeg. Dan zullen jullie ook wel helemaal op zijn. Hier gaat het inslapen gelukkig wel goed maar vanaf de nacht drama. Hier vannacht ook weer drama. Ik heb hoofdpijn van de slapeloosheid