5 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben wel eens een AirTag in onze koffers gestopt tijdens een vliegreis. Op Schiphol merkten we al dat hij geen verbinding meer maakte omdat we te ver waren en ook toen we konden zien dat de koffers werden ingeladen gaf de AirTag iets anders aan. In onze ervaring dus niet super betrouwbaar qua locatie.
2 maanden geleden
Ik gebruik een AirTag voor mijn fiets en sleutels. Er moet wel een Apple-apparaat met bluetooth in de buurt zijn om verbinding te maken met je AirTag. Als er geen apparaten in de buurt zijn, weet je dus ook niet waar de AirTag zich bevindt. Dus het is geen livetracking en daarom vind ik het persoonlijk minder geschikt voor jouw doel om (altijd) te weten waar je kindje is.
2 maanden geleden
Ik gebruik airtags voor verschillende objecten (sleutels, portemonnee, cameratas, etc. (Iets met nogal chaotisch typje))
Wat hierboven ook a beschreven staat maakt de airtag lang niet altijd verbinding. Hierdoor gebruik ik het niet als livetracker.
Ik heb voor mijn lieve, kleine wegloper een gewoon sos-bandje met mijn telefoonnummer erop en we hebben haar geleerd dat als ze ons kwijt is ze het armbandje aan iemand moet laten zien.