15 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb m in het zwart bij de kinderwagen gekregen. Gebruik m op t moment als handtas. Ik vind m wel handig, ruime tas, ritsjes zijn soepel, makkelijk open en dicht te krijgen met 1 hand.

3 jaar geleden

Ik heb deze en hij lijkt mij echt top!

3 jaar geleden

Reactie op Michelleee1996

Deze heb ik ook gekocht! Hoorde van alle kanten om me heen dat een rugtas veeeel handiger is dan een schoudertas! Die Boyer kreeg ik bij de kinderwagen, vandaar dat ik die nu als handtas gebruik.

3 jaar geleden

Die heb ik sinds vorige week in gebruik. Heb al een peuter. Fantastische tas. Zoveel vakjes, overzichtelijk. Koelsysteem voor flesjes straks. Ik heb wel de originele van Nanabeebi. Ik weet dat er een goedkopere Ali variant is. Maar weet niet hoe die is

3 jaar geleden

Ja zo een hebben wij ook voor ons eerste kindje gekocht en gebruiken 'm straks voor 2 kids! Echt heel handig en rugzak is zeker fijner dan schoudertas.

3 jaar geleden

Ik vin een rugtas niet zo fijn

3 jaar geleden

Die heb ik toevallig vandaag binnen gekregen😃 lijkt mij erg handig met al die vakjes. Ik zal het niet als rugtas gebruiken maar aan de kinderwagen hangen of onderin leggen.

3 jaar geleden

Reactie op Zzuzu

Die heb ik toevallig vandaag binnen gekregen😃 lijkt mij erg handig met al ...
same, of mijn man moet hem dragen als rugtas! 😂🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Deze hebben wij sinds het begin na de geboorte van mijn zoontje (nu 1,5) en is echt fijn. Groot genoeg en veel vakjes. Ook fijn dat ie op de rug kan.

3 jaar geleden

Mijn ervaring is dat je een schoudertas weinig echt draagt, hooguit vanuit auto naar binnen of hij ligt onderin de kinderwagen (wij hebben een joolz geo) en het is ook maar net wat je er allemaal in stopt. Ik heb een gewone schoudertas met 1 groot vak en 1 klein vakje binnenin. Dit voldoet ook.

3 jaar geleden

Reactie op Zwanger Vande Eerste

Ik vin een rugtas niet zo fijn
Ik hield er ook niet van dus lang een schoudertas gehad. Maar nu is hij peuter. Rent heen en weer. Wil of moet handje geven. Dikke buik voorop. Sindsdien overgestapt naar rugzak.

3 jaar geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Ik hield er ook niet van dus lang een schoudertas gehad. Maar nu is hij peu ...
Hij hangt alleen aan de kinderwagen ik ga der niet zelf mee lopen zeg maar haha en anders koop ik een nieuwe

3 jaar geleden

Reactie op Zwanger Vande Eerste

Hij hangt alleen aan de kinderwagen ik ga der niet zelf mee lopen zeg maar ...
Je moet toch ervaren wat prettig is en wat niet. En idd anders deze op Vinted ofzo en koop je nieuwe

3 jaar geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Je moet toch ervaren wat prettig is en wat niet. En idd anders deze op Vint ...
Daarom ik zie het allemaal wel