15 Reacties
3 jaar geleden
Angst is sowieso irrationeel, maar hormonen doen gekke dingen met ons. Maar dat gaat echt niet gebeuren, je vindt je eigen kinderen altijd het mooiste🥰
3 jaar geleden
Ik weet niet of je dat meteen hebt. Ze zijn na de bevalling bedekt met van alles 😂 maar ik denk echt dat het wel goed komt. Ik vind toch ook wel bijna alle baby's op elkaar lijken 🙈
3 jaar geleden
Ja vind je kind mooi, ook als je ziet dat het niet zo is. Dat klinkt gek, maar ik vind baby's niet fantastisch mooi en ook ik zag prima dat mijn dochter een heerlijke bolle toet had 🤣 en toch vind je der wel mooi. Maar rationeel zie je nog steeds een baby hoor..
Het is niet opeens een hele roze wolk waarin alles prachtig is.
3 jaar geleden
Mijn moeder zei dat ze mij de mooiste baby ooit vond en dat ze me echt geschikt vond als baby model. Nu 21 jaar later kijken we af en toe de baby foto’s nog en ze zegt nu ook eerlijk dat ze niet snapt hoe ze me toen zo ontzettend mooi vond😅😂. Ik was ook echt niet knap (kaal, heel stevig en gewoon niet heeel knap hihi, is later wel bijgedraaid 🤪)
3 jaar geleden
Je eigen kind vind je toch wel mooi. Als ik nu babyfoto's terug kijk van onze oudste, dan denk ik wel eens nou je was niet echt een knappe baby🙈 maar toen zag ik dat niet hoor. En ze is leuk opgedroogd vind ik ( misschien denk ik daar over 5 jaar ook anders over hoor ha ha)
3 jaar geleden
Ik vond mijn baby niet de knapste baby ooooit toen ik haar zag. Ik dacht zelfs: “dit komt toch wel goed” na een uurtje trok ze al bij en na een maand was ze de mooiste baby ever.
Je houd er toch wel heel veel van, ondanks dat je haar/hem wellicht minder knap vind dan verwacht