8 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat zulk bewerkt vlees sowieso niet zo goed is voor een dreumes, omdat er best veel zout in zit. Dus wat mij betreft stel je je zeker niet aan!
Ik had iets soortgelijks. Mijn zoon is bijna 1 en de opvang vertelde dat ze hem als beloning een lange vinger hadden gegeven. Ik wil daar toch ook maar iets van zeggen, want ik voel me daar helemaal niet fijn bij. Het liefst wachten we met dergelijke koek en snoep tot hij 2 jaar is
2 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga toch mijn gevoel volgen en het bespreken met de opvang.
@klaas-Janbaby, ik snap je heel erg goed, ik zou lange vingers ook niet fijn vinden. Wij geven ook nog geen koek of snoep met toegevoegde suikers, het meest wilde wat hij eet zijn rozijnen 馃槄
2 jaar geleden
Ik werk zelf in de opvang en jouw bericht verbaast mij een beetje. Kaas mag namelijk bij ons niet van 0tot4 jaar. Geen smeerkaas geen gewone kaas. Ook het warme eten word gemaakt vanuit een bedrijf wat speciaal gericht is op 0tot 4 jarige. Daar hebben ze soms wel een pasta met kaasssaus. Maar die is wel aangepast naar wat een kind van die leeftijd mag. Wellicht was dat met die cordon bleu ook. Maar ik zou het gesprek aan gaan om daar achter te komen.