15 Reacties

5 maanden geleden

Ik haal meestal bij de action van die cadeau zakjes en doe daar dan wat lekkers in qua eten dus een koekje, rozijntjes oid en een klein cadeautje zoals een bellenblaas of een waterpistooltje. Altijd een groot succes. Heb ook wel eens samen cakejes gebakken zodat ze die konden uitdelen

5 maanden geleden

Reactie op irissb

Ik haal meestal bij de action van die cadeau zakjes en doe daar dan wat lek ...
Ik doe dit inderdaad ook of met inpakpapier maar tp vraagt om kant en klare traktaties, dit zijn traktaties die je alsnog zelf in elkaar moet zetten of toch nog een beetje creatief mee moet zijn

5 maanden geleden

Dit deed ik in het verleden ook maar wilde nu kijken of ik iets kant en klaars kan krijgen idd

5 maanden geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Dit deed ik in het verleden ook maar wilde nu kijken of ik iets kant en kla ...
Wij doen ipv eten uitdeelboekjes van dikkie dik. We hebben op de opvang een aantal kinderen met allergieën of een kind lust iets niet.🤭🤭

5 maanden geleden

Snap ik, Als ik zo even keek op internet zag ik de website magicmomentsforkids.nl

5 maanden geleden

Als je op Google zoekt op traktaties dan kom je ook veel leuks tegen wat je zo kan bestellen

5 maanden geleden

Reactie op irissb

Als je op Google zoekt op traktaties dan kom je ook veel leuks tegen wat je ...
Ook veel zaakjes dicht ipv vakantie 😉

5 maanden geleden

Een stapeltje uitdeelboekjes bestellen? Boekje geven en klaar 😉 Hoeft t toch niet groter te maken, sommige traktaties zijn echt over de top ooit als ik dingen lees of hoor

5 maanden geleden

https://www.instagram.com/tis_een_feestje?igsh=dG00NHc2bmZqbnR1 Vriendin van mij maakt dingen op maat. Dus jij geeft aan wat voor thema/tekst/whatever en wat je prijs is en zij bedenkt wat ze ermee maakt. Ik weet toevallig dat ze deze week nog klussen aanneemt.

5 maanden geleden

Reactie op DRH1993

Een stapeltje uitdeelboekjes bestellen? Boekje geven en klaar 😉 Hoeft t to ...
Nou hou op schei uit! Beetje off topic dit, maar mijn zoontje kwam dus pasgeleden thuis met een traktatie, kindje werd 3. Hij kreeg: Uitdeelboekje Waterpistool Bellenblaas Stickerboekje Autootje Dino figuurtje Slijm/viezig spul waar je in kan knijpen Rozijnen Koekjes Spekkies Fruithapje Vond ik toch wel heel erg overdreven..😅

5 maanden geleden

Reactie op _xkb

Nou hou op schei uit! Beetje off topic dit, maar mijn zoontje kwam dus pas ...
Dat is helemaal extreem 😅 Ik vind altijd dat ik binnen een half uur wel klaar moet zijn met traktaties maken, voor de opvang van max. 12 kindjes. Misschien op school voor m'n zoontje wat langer als ie zelf mee wil helpen, maar dan is t een gezamenlijke activiteit..

5 maanden geleden

Reactie op _xkb

Nou hou op schei uit! Beetje off topic dit, maar mijn zoontje kwam dus pas ...
Het wordt steeds gekker. Feestjes zelf ook. Zie ik bij de oudste die al op school zit

5 maanden geleden

Toen ik vorig jaar een jonge baby had rond de 2e verjaardag van onze peuter heb ik gewoon een doosje uitdeelboekjes gekocht. Besteld op bol.com, thuisbezorgd en in het doosje meegegeven. Mijn zoon mocht rond met het doosje. Was helemaal prima.

5 maanden geleden

Enigszins kant en klaar, inderdaad uitdeelboekjes in een klein doorzichtig plastic zakje met een stoepkrijt of rozijnen erin.

5 maanden geleden

Ik bestel ze bij Goodiefeest. Kan je zelf je wensen doorgeven