14 Reacties

20 dagen geleden

Nee de box is al heel lang weg hier. Als ze moet douchen, gaat ze met een van ons mee en de ander haalt haar er dan uit om af te drogen. Soms douchen we samen, dan droog ik haar in de cabine af en daarna mezelf, dan samen in de badkamer aankleden. M'n dochter zou het echt niet accepteren dat zij "opgesloten" in de box zit terwijl ik douche 😂

20 dagen geleden

Wij hebben geen box meer sinds mijn dochter 6 maanden is. Het huis moest leeg vanwege het leggen van een nieuwe vloer en hebben hem daarna eigenlijk niet meer opgezet. Heb hem geen moment gemist. Ik douche zelf altijd in de avond wanneer ik mijn dochters in bed gelegd heb en in de ochtend maak ik me klaar voor ik mijn dochters wakker maak en zijn we vrij dan maak ik me klaar als hun aangekleed zijn. Dan lopen ze boven rond en rommelen/spelen ze wat. Samen tandenpoetsen etc. Vind het altijd heel gezellig om zo samen op te starten en dan naar beneden te gaan om te ontbijten

20 dagen geleden

Tijdens mezelf klaarmaken zet ik hem gewoon even in bed met iPadje. Box al weg gedaan toen hij 8 maanden was 😂

19 dagen geleden

De box is weg sinds mijn dochter 1 is, maar ook daardoor lag ze er niet meer in. Ik vind het nu, nu ze al langer kan lopen, eigenlijk ook een beetje sneu om haar 'op te sluiten'. Maar heb vrienden die het ook nog doen. Als ik me moet klaarmaken, neem ik haar gewoon mee naar boven en laat haar spelen in slaapkamer/badkamer. Of ik doe het voordat ze wakker is.

19 dagen geleden

De box staat er nog maar ik gebruik hem ook al een tijd niet meer. Maar als je zoontje het prima vindt en het voor jou makkelijk is, is het toch helemaal goed om de box nog te gebruiken! Op deze leeftijd geven ze het echt wel aan als ze het er niet mee eens zijn😉

19 dagen geleden

De box staat er bij ons alleen nog omdat de tweede bijna komt. Oudste zit er al maanden nooit meer in. Doe alles samen met hem of laat hem om mij heen scharrelen. Maar als dit voor jou werkt, prima toch?

19 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties!! Mijn zoontje houdt het gelukkig nog uit in de box omdat hij Bluey mag kijken op de tv haha! Maar mocht het niet meer gaan dan gaan we ook gewoon samen klaarmaken.

19 dagen geleden

Hier de box weggedaan met ongeveer 15 maanden omdat onze jongste er echt niet meer in wilde, het was altijd huilen en krijsen. Ik dacht dan maar weg, ik laat onze zoon soms even alleen beneden. Onze zoon kan uren zichzelf vermaken dus ik laat hem zeker rustig beneden.

19 dagen geleden

Hier staat de box nog , lekker makkelijk speelgoed dumpen haha. Maar zo nu en dan wil hij er zelf nog in. Zo ook vanavond voor het eten nog. Hij wilde er even in spelen en komt zo lekker even tot rust.

19 dagen geleden

Wij hebben de box weg gehaald voor de kerst ivm de kerstboom haha. Maar bij ons gaat ze er niet meer in. Ik douche als zij op bed ligt. Of man thuis is.

19 dagen geleden

Nee, de box is hier al even weg. Ik zorg dat ik zelf klaar ben voordat ik hem uit bed haal als ik alleen ben. Ik laat hem ook wel eens rondlopen/spelen op de bovenverdieping terwijl ik een snelle douche neem. Ik zorg dan dat hij alleen in zijn eigen kamer en de badkamer kan.

17 dagen geleden

Ik douche met mijn dochter samen of ik laat haar spelen in bad zonder water. Werkt prima!

16 dagen geleden

Douchen doe ik als m'n zoontje in bed ligt of partner thuis is. Klaarmaken om de deur uit te gaan, dan zet ik mijn zoontje in de kinderstoel met speelgoed en de tv aan

15 dagen geleden

De box is rond de 14 maanden weggegaan en in de plek is er een leuke speelgoedkist gekomen. Je moet het douchen gewoon plannen. Of je ga vroeger uit bed om te douchen en jezelf klaar te maken, je kan douchen in de avond als je kindje op bed lig, of tussen de middag als hij nog slaapt? En het klaarmaken doe ik gewoon ff snel, dan is mijn kindje gewoon beneden aan het spelen. Eerst ff kijken of de kust veilig is 😅