8 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik de dikkere potloden maar ook de kleinere potloden dus niet de normale lengte. Deze zaten toevallig op een knutselmapje van Nijntje. Ook heeft ze waskrijtjes in die lengte. Ik doe het al sinds 11-12 maanden. Ze begreep het eerst natuurlijk niet maar nu inmiddels 2 maanden wel.
Ik maak dan bijv op een regenachtige dag een “knutseltafeltje” we gaan dan aan tafel kleuren maar ook stickeren (dat is haar lievelings). Kleien probeer ik ook maar daar heeft ze geen interesse in. Ze vindt het vies als ze klei voelt hahaha. Vingerverven doet zij ook op de opvang ja. Zelf heb ik dat thuis maar 2 x gedaan vond dat lastig met die diepe potjes verf om haar goed hierin te begeleiden. Ik heb een groot tafelkleed van de action. De verf is uitwasbaar en de potloden… daar heb ik niet naar gekeken maar dit gaat tot nu toe goed.
2 jaar geleden
Ook nog stiften ik doe wel een schort om. Het is wel uitwasbaar maar toch haha

2 jaar geleden
Ik heb bij de action dikke kleurpotloden en een groot schetsboek gekocht. Echt voor een prikkie😁
2 jaar geleden
Ik heb vingerverf gekocht van Ses en heb dikke potloden van action.
De verf doe ik dan op een bordje (waar ik eerst aluminiumfolie overheen heb gedaan), dan gaat niet het hele potje op, kan ze zelf pakken en mengen. Heb nu alleen nog met vingers laten doen maar kwasten, kurken etc is ook mee te verven :)