7 Reacties

één jaar geleden

Waarom wil je iets zonder melk voor ín de melk? Misschien begrijp ik je vraag verkeerd hoor! Ik maak zelf granola voor in de (haver)yoghurt. Kleine moeite en erg lekker!

één jaar geleden

Reactie op Hanneke90

Waarom wil je iets zonder melk voor ín de melk? Misschien begrijp ik je vra ...
Koemelkallergie, gezien de titel van het topic..

één jaar geleden

Maar je wil iets voor ín de melk. Die je niet mag drinken bij een koemelkallergie?

één jaar geleden

Dames, bedoel koekjes die geen melksporen bevatten… in die pepti melk fles.. hahah sorry mijn topic heb ik echt onlogisch geformuleerd

één jaar geleden

Reactie op Proudmommieee

Dames, bedoel koekjes die geen melksporen bevatten… in die pepti melk fles. ...
Haha dat had ik er niet uit gehaald 😄 daar kan ik je helaas niet mee verder helpen, sorry. Ik ben zelf op een koemelkvrij dieet en ik mag bijv. wel goedkope speculaas, maar ik weet niet of je dat aan je baby wil geven

één jaar geleden

Bedoel je dit om een papfles te maken? In de babypap van bijv olvarit heb je verschillende versies vanaf een bepaald aantal maanden, zoals bijv rijstebloem, fijne granen, en dergelijke. Deze zijn gewoon melkvrij. Ook Brinta is melkvrij (100% tarwe). Koek is in Nederland niet gebruikelijk om in de melk te doen. Melkvrije koekjes voor jezelf (zou ik niet aan je baby geven) zijn goedkope speculaasjes, speculooskoekjes, oreos, punselies stroopkoekjes, jodekoeken, de meeste ontbijtkoekrepen..

één jaar geleden

Reactie op Pipo092

Bedoel je dit om een papfles te maken? In de babypap van bijv olvarit heb ...
Brinta van voor volwassenen? En nee de koekjes voor met fruit haha