6 Reacties
3 jaar geleden
Lijkt een beetje op de vlekken die onze zoon had toen we met se alle corona hadden. Soort koorts vlekken. Vooral na een Badje( nadat hij beter was) werd het knal rood en het zijn nu allemaal droge plekjes. Het zou een allergische reactie op een virus infectie zijn. Luister inderdaad naar je gevoel en als jij vind dat een doctor je niet goed genoeg helpt heb je alle recht er tegen in te gaan.
3 jaar geleden
Ik volg even, ons kindje ook 5 maanden heeft precies het zelfde. 39,5 komt er zowel van onder als boven uit. Snot verkouden (al 5/6 weken). Hoesten, nou Pieterburen is er niks bij. Sloom, doet helemaal niks alleen maar huilen en hangen. Na 5 min wakker moet ze alweer slapen. Haar handen en voeten letterlijk ook paars/blauw. Alleen heeft ze geen eczeem. Al paar keer bij dokter geweest en 1 x in het ziekenhuis. Wij krijgen te horen er heersen hele heftige virussen... En worden dan dus weer naar huis gestuurd...
3 jaar geleden
Doet ze ook neusvleugelen? Trekt de huid onder de ribbenkast in?
Is de neus verstopt? Gebruik je al neusdruppels?
Dat eczeem verergert als je kindje ziek is, is heel normaal. Eczeem is een reactie vanwege een verzwakt afweersysteem en als je ziek bent heb je dat natuurlijk. Paarse voetjes kan ook van warmte of juist van kou zijn. Dus voor mij klinkt t als gewoon een heftige reactie op een virus.
Echter, als jij je niet gerustgesteld voelt, moet je gewoon je huisarts bellen en daar nog eens laten kijken. Het is jouw kindje en ze is nog klein, t lijkt me heel normaal dat je je dan zorgen maakt!