13 Reacties

3 jaar geleden

Ja, een vriendin van mij heeft dat ook. Is een genetische afwijking en haar zoon (en zijzelf) mankeren verder niets. Haar dochter heeft het gen niet

3 jaar geleden

Onze kinderen hebben in verhouding ook kleine armen en benen (net als mijn man), maar hier is eigenlijk verder nooit onderzoek naar gedaan. Is het bij jou dan zo opvallend? Hier waren de p waarden (toen ik nog zwanger was) van buik bij beiden rond de p80 en armen/benen rond de p15, maar gaven ze aan dat het allemaal gewoon binnen de normale waarden viel en dus niets aan de hand…

3 jaar geleden

Reactie op Marly-2

Onze kinderen hebben in verhouding ook kleine armen en benen (net als mijn ...
Ik vind het zelf niet heel erg opvallend. Ik zie wel dat ze in het geheel gewoon klein is en dat ze geen lange armen en benen heeft. Maar niet dat je denkt: wow dit valt op... Op het CB zijn we er ook nooit voor doorverwezen en niets over gehoord. We werden naar het ZKH doorverwezen voor haar hoofdomtrek en toen kwam dit erbij..

3 jaar geleden

Hier een foto

3 jaar geleden

Geeft misschien een beetje een vertekend beeld omdat ze haar beentjes opgetrokken heeft, maar goed.

3 jaar geleden

Nog eentje

2 jaar geleden

Mijn kind heeft dit ook. Misschien nog wel wat kortere ledematen dan jouw baby. Wij zijn wel onder controle geweest bij het ziekenhuis maar dan omdat ons kindje een nierstuwing had. Zij maakten zich geen zorgen over zijn lengte. Ik stoor me er soms aan maar volgens mij heeft hij het ook van mij want ik heb in verhouding ook een lange romp en korte benen!

2 jaar geleden

Zie hier ;)

2 jaar geleden

Mmm ik vind het eigenlijk bij jullie beiden niet zo opvallend hoor… Denk eigenlijk zelfs dat wij misschien wel de overtreffende trap zijn 😜

2 jaar geleden

Bij deze…

2 jaar geleden

Reactie op Marly-2

Bij deze…
Hoe lief 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Siemeke123

Hoe lief 🥰
Ja hulde voor onze kort-benige, maar oh zo lieve baby’tjes ❤️😉

2 jaar geleden

Reactie op Marly-2

Bij deze…
Ooh ik zie het inderdaad! Ach, we slaan de pijpjes en mouwtjes 2 keer om en verder niks aan de hand toch 🥰