10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een qr code voor je. Tot 40% korting op je verblijf. Deze zat in de zwangerbox is dus niet van Prenatal maar vast niet erg 😄

2 jaar geleden

Ahh ja dat zou super zijn!!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik heb er helaas geen meer, maar heb er in het afgelopen jaar 2 gehad en hiermee betaalde ik meer dan de standaard korting op de CenterParcs website. Dus ik zou je als tip willen meegeven om nog even goed te kijken of het daadwerkelijk wel goedkoper is 😇.

2 jaar geleden

Reactie op Cliien

Ik heb er helaas geen meer, maar heb er in het afgelopen jaar 2 gehad en hi ...
Oh ik was via de Prenatal ecbt maar 200 euro voor een midweek kwijt wat echt een stuk goedkoper is 🙈

2 jaar geleden

Hier dezelfde vraag😊 Heeft iemand nog een kortingscode over voor Centerparcs? Weten jullie toevallig of je bij een online bestelling van Prenatal nog een kortingvoucher krijgt?

2 jaar geleden

Reactie op Suusje796

Oh ik was via de Prenatal ecbt maar 200 euro voor een midweek kwijt wat ech ...
Ja wij kregen buiten hoogseizoen ook echt 50% korting. Ben overigens wel echt veel meer fan van Landal, veel ruimere huisjes en meer comfort. Maar dat terzijde 😁

2 jaar geleden

Mij is het serieus nog nooit gelukt een goede deal te krijgen met die codes..wat doe ik fout 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Rnrs12

Mij is het serieus nog nooit gelukt een goede deal te krijgen met die codes ...
Hier ook niet 😂 Wat je wel kan kijken ook (en dat is wel goedkoper dan gewone website) is centerparcs.nl/oudersvannu Zijn de vouchers dan een nog betere deal? 🤞🏻

vorig jaar

Heeft iemand nog een kortingscode voor Centerparcs van de Prenatal? #durftevragen 😊

10 maanden geleden

- edit admin Micky - Reactie weggehaald, affiliatelink
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.