13 Reacties

3 jaar geleden

Pittenzak vind ik heel erg snel afkoelen Ik leg de kruik in het midden van het bedje op de plek waar mijn zoontje ligt en heb het idee dat het wel voldoende verwarmt Anders 2 kruiken?

3 jaar geleden

Ik leg 2 kruiken in haar bedje met de deken er overheen. Zo wordt het bedje grotendeels warm

3 jaar geleden

Ik heb zo'n kipkep die je in de magnetron kunt doen en even lekker in de slaapzak op het bedje voorverwarmen. Koelt wel redelijk snel af, maar als je vlak voor slaaptijd doet is het wel aangenamer.

3 jaar geleden

Stoov kruik? Wel wat duurder maar staat op mijn verlanglijstje voor de winter

3 jaar geleden

Ik gebruik wel de kruik, maar ben ook op zoek naar iets makkelijks voor s nachts. Ik wil dr bed dan warm houden tijdens de voeding, maar om dan die kruik weer te gaan vullen... je hebt ook elektrische kruiken. Die moeten wel een minuut of 10 opwarmen. Die kun je ook op het matras leggen waar je kindje gaat liggen. Zo wordt het matras wel voorverwarmd

3 jaar geleden

Ik heb een elektrische kruik. Ik verwarm het bedje even voor tijdens het voeden. Dan valt hij lekker in slaap. Ik haal de kruik er overigens uit als ik hem erin leg.

3 jaar geleden

Reactie op irissb

Ik leg 2 kruiken in haar bedje met de deken er overheen. Zo wordt het bedje ...
Zo doen wij het ook! Zodra hij naar bed gaat kruiken eruit, deze zet ik op de grond met een dekentje erover. Als hij dan uit zijn bedje gaat voor een fles leg ik de kruiken er weer in, dekentje erover en gaan ze er weer uit als hij erin gaat

3 jaar geleden

Wij leggen ook n kruik in bed voor hij erin gaat. Als hij dan in bed ligt dan de kruik bovenop de deken zodat hij er nog wat warmte van krijgt. En maak soms ‘s nachts wel een nieuwe.

3 jaar geleden

Wat ook kan helpen is een wollen hoeslaken of onderlegger. Dat voelt heel aangenaam.

3 jaar geleden

Met de föhn, lekker snel warm en van het geluid wordt ie ook lekker rustig

3 jaar geleden

Ik heb een kleine elektrische deken/kussen die ik dan even op een lage stand aan doe als ik haar aan het voeden ben. Dan kan ze weer in een warm bedje terug!

3 jaar geleden

Reactie op Ava89

Ik heb een kleine elektrische deken/kussen die ik dan even op een lage stan ...
Dit doe ik ook, of als ik mee krijg dat hij te snel afkoelt alsnog of erge krampjes dan leg ik deze op zijn buikje, maar hij schakelt zichzelf ook uit na 1.5 uur en er zit een thermische beveiliging op.

3 jaar geleden

Ik leg 2 kruisjes in zn bedje op de plek waar hij slaapt. Dan zn badje en zn flesje op bed. Daarna haal ik de kruiken uit bed en leg ik m in een warm bedje.