11 Reacties
4 jaar geleden
Deze spreekt mij meer aan dan Liev kraamzorg , maar het is natuurlijk ieder zijn eigen ding. Mijn zus had wel de liev kraamzorg en was hier heel tevreden over

4 jaar geleden
Wij gaan weer voor LieV. Ik ken iemand die Kraamzus had in de zomer, en op het allerlaatste moment bleken die de vakantieplanning niet rond te krijgen. Kreeg ze maar de minimale uren (volgens mij 3 dagen) kraamzorg! Dit is al een paar jaar geleden dus misschien is het nu beter. Maar geen kraamzus voor mij.
4 jaar geleden
Wij gaan weer voor Kraamzus! Hele fijne ervaring mee. Ook kraamzorg gehad in augustus bij de vorige, door vakantie overlap toen wel 2 verschillende kraamzussen gehad maar juist als ideaal ervaren! 2 manieren en dus ook vergelijkingsmateriaal wat voor jezelf het fijnste is! 馃き
4 jaar geleden
Wij hebben bij de oudste liev gehad en waren daar zo enorm tevreden over dat we nu zonder twijfel weer voor liev gaan.. ze hebben me zo'n fijne kraamweek gegeven.. ik werd heel lief en goed verzorgd, ze waren onwijs lief, voor onze toen pas geboren zoon. Ook hebben wij een hond waar ze erg lief voor waren, ze deden echt alles in huis en zorgde dat ik echt geen omkijken ergens na had. Samen met papa deed ze eten koken, kleine man verzorgen, poetsen, wassen opruimen, echt gewoon alles! Het was echt zo'n fijne ervaring dat we nu geen seconde getwijfeld hebben!
Succes met het maken van je keuze
4 jaar geleden
Jullie hebben in ieder geval mijn twijfel weggenomen. Een aantal van mijn vriendinnen had ook Liev en zij zijn ook erg tevreden. Liev ziet er in mijn ogen uit als een kleinschaligere organisatie tegenover Kraamzus. Iets wat ik persoonlijk wel prettig vind.
Heb me vanmorgen aangemeld en vanmiddag al op het clientenportaal meer info ingevuld.
Dus nogmaals thanks dames! 馃槝