5 Reacties

3 jaar geleden

Mijn baby kreunt de hele dag mega veel, geen idee waarom 😅 het gaat hier altijd over als we met hem gaan staan en rondlopen zodat hij de kamer rond kan kijken. Hij wil overdag niet liggen en zitten, ook niet op schoot. Anders gaat hij heel hard kreunen en overstrekken en lijkt hij heel boos. Snap niet echt waarom

3 jaar geleden

Mijn zoontje kreunt altijd zijn eigen in slaap. Neem ik hem dan op dan begint hij nog harder te huilen. Ik laat hem liggen. Hij heeft dat gekreun duidelijk nodig 🙈

3 jaar geleden

Mijn dochter van bijna 2 jaar die kreunt ook voordat ze in slaap valt. Kan soms wel 20 min duren! Volgens mij is dat haar inslaap manier 😊

3 jaar geleden

Wij hebben hier allemaal Corona gehad en de kleine van 4,5 maand helaas ook. Begon ook opeens te kreunen en had toen koorts. Kreunend aan de borst en kreunen met inslapen. Nu inmiddels hersteld maar nog wel wat verkouden doet hij dat kreunen ook nog wel bij het inslapen maar ook weer niet altijd. Ik denk dat het vanzelf wel weer wat weggaat hoor en dat het verder geen kwaad kan! Hij kreunde ook als kleine baby (jonger dan een maand) veel meer met inslapen of na het voeden, of gewoon zo van ‘jaaaa lekker zoals je over m’n rug aait’ 😅

3 jaar geleden

Dank jullie wel voor de reacties! 🍀