10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hem ook gehaald, ben er erg blij mee! Heb hem nog niet gebruikt, maar de stevigheid etc heeft me echt positief verrast

4 jaar geleden

Ja top! Zo makkelijk met ongelukjes waardoor je normaal gesproken de hoes dan weer moet uitwassen. Alleen wel wat kouder in de winter waardoor mijn dochtertje het toen niet zo kon waarderen. Dus in de koudere maanden een hydrofiele luier erop gelegd.

4 jaar geleden

Ik had er al eentje voor mijn oudste (2020) en nu de tweede gekocht voor deze baby. Vind het echt een top ding. Het voelt altijd warm aan en makkelijk schoon te houden, maar het absolute voordeel: je kunt de mat heel makkelijk gebruiken in de lengte, dus met de voetjes van de baby naar je toe zonder dat je een bladvergroter nodig hebt op je commode. Dat vind ik zelf echt enorm prettig. Toen mijn oudste net geboren was vond ik hem misschien net iets te hard dus legde ik er vaak een dubbelgevouwen handdoek op. Nu gebruik ik hem nog steeds elke dag voor haar !

4 jaar geleden

Welke kleur hebben jullie aub? Ik wil er zelf ook een aanschaffen maar zou graag een wit willen en dat vind ik maar niet. Ervaringen met het roze? Andere kleurtjes?

4 jaar geleden

Reactie op Maja_bij

Welke kleur hebben jullie aub? Ik wil er zelf ook een aanschaffen maar zou ...
Ik ga zelf voor sage groen (een jongetje onderweg en na 2 meisjes en een sterrenzoontje echt wel het laatste kindje voor ons). Van wat ik al heb gelezen verkleuren de kleuren niet zelfs na jaren gebruik. Ik ga hem toch aanschaffen, vooral dat gedoe met die hoezen en de randen die uiteindelijk toch scheuren bij die andere kussens (zelfs bij steviger kussen). Komt van prijs uiteindelijk neer op hetzelfde denk ik, want zo spaar ik geld uit op de hoezen en aankoop van een nieuw na een jaar ofzo (want vochtig worden van dat schuim dat er in zit bij de gewone kussens vind ik een vieze gedachte...). Wit is er inderdaad niet, maar denk dat dat grijs vooral unisex bedoeld is. Is meer eigen smaak denk ik. Ik zou dat groen ook voor een meisje durven nemen. Het zijn geen felle kleuren....

4 jaar geleden

Wij hebben de sage green aangeschaft voor onze gender neutrale babykamer. Je zou de kleur cappuccino kunnen nemen als nog neutraler, maar ik vind de groene veel mooier qua kleur :)

4 jaar geleden

Reactie op Amelie90

Ik had er al eentje voor mijn oudste (2020) en nu de tweede gekocht voor de ...
Ik vind dat wat je schrijft over dat je hem in de lengte kan leggen ipv een bladvergroter te nemen heel interessant. Mijn man wil dat namelijk heel graag, maar ik wil juist liever in de breedte verschonen. Dit klinkt alsof je het kan afwisselen. Kan je uitleggen wat het verschil maakt met een gewoon kussen dat je in de lengte legt?

4 jaar geleden

Reactie op Lace

Ik vind dat wat je schrijft over dat je hem in de lengte kan leggen ipv een ...
Hij is heel stevig :) en van zichzelf lichter aan het uiteinde dus als het meeste gewicht op de kast ligt kan je kleine er prima opleggen

4 jaar geleden

Reactie op Lace

Ik vind dat wat je schrijft over dat je hem in de lengte kan leggen ipv een ...
Ja klopt, dat is dus ook echt een van de voordelen want iemand die je baby liever over dwars verschoont heeft hem zo een kwart slag gedraaid. Hij is een stuk steviger dan een ‘normaal’ verschoningskussen. Een normaal verschoningskussen is zacht, en buigt als je baby wat langer wordt door. Op de Leander Matty ligt je baby altijd stevig, kan niet doorbuigen.

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties, we gaan er dan ook eentje bestellen 😊 Stuk minder gedoe dan een bladvergroter en makkelijk afwisselen.